کشتی آزاد قهرمانی دنیا در روز نخست ، ایران بدون فینالیست

به گزارش مجله رویگری، کشتی ایران در چهار وزن اول مساباقت جهانی کشتی آزاد آغاز نا امید کننده ای داشت و نتوانست فینالیستی را در این چهار وزن داشته باشد.

کشتی آزاد قهرمانی دنیا در روز نخست ، ایران بدون فینالیست

به گزارش خبرنگاران ، مسابقات چهار وزن اول کشتی آزاد قهرمانی دنیا در حالی به خاتمه رسید که کشتی ایران بدون فینالیست ماند.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در حالی از روز گذشته شروع شد که کشتی گیران ایران در چهار وزن اول دستشان از رسیدن به مدال طلا باز ماند اما دو مدال برنز در انتظار کشتی گیران است. در خاتمه مسابقات روز نخست فینالیست های هر وزن هم تعیین شد.

فینال وزن 86 کیلوگرم:دیوید تیلور(آمریکا)- فاتح اردین(ترکیه)

مهمترین شانس ایران در روز نخست برای رسیدن به مدال طلا حسن یزدانی بود که در یک کشتی پر انتقاد مقابل حریف آمریکایی خود بازنده شد اما با توجه به رسیدن حریفش به فینال حالا او شانس رسیدن به مدال برنز را دارد.

فینال وزن 125 کیلوگرم:دیائو ژنگ(چین) – گنو پتریاشویلی(گرجستان)

دیگر شانس مهم ایران برای رسیدن به مدال پرویز هادی بود که در نیمه نهایی شکست بسیار بدی را پذیرا شد و در حالی که با غلبه بر طاها آکگول در یک قدمی رسیدن به مدال طلا قرار گرفته بود، با شکست مقابل گنو از گرجستان به دیدار رده بندی رفت. او شانس زیادی برای برنز دارد.

فینال وزن 61 کیلوگرم:بونه رودریگز (کوبا) – گاژی مراد رشیداف(روسیه)

در وزن 61 کیلو گرم هم محمد باقر یخکشی در اولین حضورش در مساباقت دنیای تا یک قدمی نیمه نهایی رفت اما در این مرحله مقابل بونه رودریگز بازنده شد و حالا برای مدال برنز باید به مصاف کشتی گیر آمریکایی رفت.

فینال وزن 74 کیلوگرم:زائوربک سیداکوف(روسیه)- آتاندی کچادزه(گرجستان)

در وزن 74 کیلو گرم هم مصطفی حسین خانی با شکست مقابل جردن باروفس و بعد هم با شکست باروفس از دور رقابت ها کنار رفت تا کشتی ایران در روز نخست هیچ شانسی برای مدال طلا نداشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 20

به "کشتی آزاد قهرمانی دنیا در روز نخست ، ایران بدون فینالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی دنیا در روز نخست ، ایران بدون فینالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید