آباژور رومیزی چوبی در30 مدل خیره کننده و جدید

به گزارش مجله رویگری، برای هرچه زیباتر کردن هر فضایی، مخصوصا داخل خانه می توانید از انواع تزئینات روشنایی بهره ببرید. آباژور یکی از کم نظیرترین تزئیناتی است که هیچگاه خسته کننده نمی گردد و همیشه می تواند دکوراسیون منزل شما را زیبا و دلچسب کند. در حال حاضر تنوع گسترده ای از انواع آباژور وجود دارد که برای هر فضا و هر سلیقه ای می تواند جذاب باشد. با ما همراه شوید تا شما را با مدل های خاصی از آباژور رومیزی چوبی شگفت زده نماییم.

آباژور رومیزی چوبی در30 مدل خیره کننده و جدید

مدل های آباژور رومیزی چوبی

آباژور سفید چوبیآباژور رومیزی با پایه چوب طبیعی به شکل تنه درخت و تزئینات میوه کاجآباژور رومیزی سفیدآباژور چوبی رومیزی با تزئین شاخ گوزنآباژور متشکل از رنگ سفید و طرح چوبآباژور رومیزی فانتزیآباژور چوبی طرح روستاییآباژور فانتزی به شکل آدمک، دارای جا کتابیآباژور چوبی فانتزی با طراحی خاص و مدرنآباژور رومیزی همراه با احجام نامنظم چوبیآباژور سفید با پایه چوبآباژور قهوه ای با پایه چوبآباژور رومیزی تمام چوبی فانتزیآباژور کلاسیک با پایه ای از بافت طبیعی چوبآباژور طرح روستاییآباژور توسی با پایه چوبآباژور فانتزی با پایه چوبآباژور فانتزی با پایه ای متشکل از چوب رنگ آمیزی شدهآباژور با پایه ای به شکل سطح مقطع تنه درختآباژور سفید با پایه چوبآباژور حصیری با پایه چوبآباژور با پایه ای به شکل چوب خمیدهآباژور رومیزی فانتزیآباژور چوبی فانتزی به شکل درخت با لامپ حبابیآباژور فانتزی به شکل آدمکآباژور با پایه چوبیآباژور با پایه چوبی خمیدهآباژور رومیزی فانتزی متشکل از چوب و فلز

سخن آخر

چوب می تواند فضای آرامش بخش طبیعت را در منزل، محل کار و … برایمان تداعی کند. در این مطلب، با هم انواع آباژور های رومیزی که در آنها از ترکیبات چوب طبیعی استفاده شده است را دیدیم. این تصاویر می توانند برای طراحی و یا انتخاب یک آباژور رومیزی چوب طبیعی مناسب، برایتان الهام بخش باشد. امیدواریم از آنها استفاده کافی را برده باشید! نظرات خود را با ما در میان گذاشته و در صورت تمایل انواع آباژور اتاق خواب را نیز در انگیزه ببینید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1099

به "آباژور رومیزی چوبی در30 مدل خیره کننده و جدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "آباژور رومیزی چوبی در30 مدل خیره کننده و جدید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آباژور رومیزی چوبی در30 مدل خیره کننده و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید