اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای طرح میان مدت آبرسانی غدیر

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان از اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر اطلاع داد.

اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای طرح میان مدت آبرسانی غدیر

صادق خلیلیان در نشست آنالیز مسائل آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه 10 مهرماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولت کار و عمل است و کمتر صحبت می نماید تا در چهارچوب برنامه ای معین، امید به وجود آمده در دل مردم را ناامید نکند و زنده نگاه دارد.

به گزارش خبرنگاران، وی با بیان اینکه یکی از مسایل مهم استان بحث آب شرب و کشاورزی است، اضافه نمود: امیدواریم با اقدامات عملیاتی شاهد تحقق اهداف و برنامه هایی باشیم که در دستور کار است تا مسائل مردم در این بخش ها مرتفع گردد.

استاندار خوزستان گفت: براساس اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر، بحث حل مشکل تامین آب شرب در استان در حال انجام است تا آب شرب با کیفیت در خوزستان در اختیار مردم قرار بگیرد.

خلیلیان اسم کرد: براین اساس با اجرای طرح میان مدت غدیر، حجم آن دو برابر خواهد شد و بعلاوه از نظر کیفی هم شرایط آب 50 درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

وی در مورد شبکه های دفع آب سطحی و فاضلاب گفت: در کوتاه مدت و در یک برنامه زمان بندی شده، کوشش خواهیم کرد تا این مسایل را در سطح شهر اهواز اصلاح کنیم و در سایر شهرهای استان هم این مساله را بر اساس اولویت دنبال خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: برنامه بلندمدتی برای تکمیل و توسعه شبکه دفع فاضلاب در شهرهای استان داریم و بعضی از اقدامات آن اکنون شروع شده و در حال انجامیی شدن است.

خلیلیان در سرانجام گفت: کوشش خواهیم کرد با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته ظرف مدت دو تا سه سال آینده نرخ بیکاری استان به کمتر از 10 درصد کاهش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1723

به "اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای طرح میان مدت آبرسانی غدیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی برای طرح میان مدت آبرسانی غدیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید