ارزروم ترکیه برای برگزاری شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد

به گزارش مجله رویگری، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ارزروم ترکیه برای برگزاری شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد.

ارزروم ترکیه برای برگزاری شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد

یحیی نجار قابل اظهار کرد: شهر ارزروم ترکیه برای اولین برنامه شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد که زمان آن تیر خواهد بود ولی روز برگزاری از ناحیه شهر میزبان اعلام خواهد شد.

وی افزود: ارزروم ترکیه به عنوان مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو در سال 2025 میلادی انتخاب شده است و این موضوع زمینه را برای برگزاری برنامه های مشترک با اهداف همسو فراهم می نماید.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری شبهای فرهنگی در کشورهای عضو اکو از برنامه های رویداد اردبیل 2023 است و طی ماههای آینده این برنامه ها برای معرفی ظرفیتهای جهانگردی استان اردبیل در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ترکیه یکی از اهداف جذب جهانگرد برای ایران و استان اردبیل است، برگزاری شبهای فرهنگی در ارزروم می تواند در راستای تحقق اهداف جهانگردی موثر باشد.

نجار قابل ادامه داد: رویداد اردبیل 2023 فرصتی مهم برای استان اردبیل است و کوشش می گردد با اجرای برنامه های مختلف در داخل و خارج و با میزبانی شایسته از جهانگردان، مرکز جهانگردی کشورهای عضو اکو را در سطح ملی و بین المللی معرفی کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2154

به "ارزروم ترکیه برای برگزاری شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزروم ترکیه برای برگزاری شبهای فرهنگی اردبیل انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید