ارزش تمام خودروهای لوکس رونالدو چقدر است؟

به گزارش مجله رویگری، مستند نو شبکه آمازون کنجکاوی بسیاری از هواداران رونالدو درباره تعداد و مدل خودروهای لاکچری این ستاره پرتغالی را رفع کرد.

ارزش تمام خودروهای لوکس رونالدو چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، مستندی که اخیراً شبکه آزمون پرایم درباره زندگی جورجینا رودریگس همسر کریستیانو رونالدو منتشر کرد، خیلی ها را از جزئیات بیشتری درباره زندگی شخصی ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد مطلع کرد؛ یکی از این موارد پارکینگ مملو از خودروهای لوکس ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید بود و انواع و اقسام خودروهای لاکچری و روز جهان در آن به چشم می خورد.

در بخشی از این مستند، جورجینا رودریگس فیلمبرداران شبکه آمازون پرایم را به پارکینگ خودروهای لوکس رونالدو در عمارت 5 میلیون پوندی او در شهر مادرید دعوت می نماید، جایی که خودروهایی مجموعاً به ارزش 17 میلیون پوند پارک شده اند.

یکی از گران ترین خودروهای کلکسیون رونالدو بوگاتی چیرو اوست که 2 میلیون پوند قیمت دارد. این تنها یکی از سه خودروی بوگاتی تحت تملک رونالدو است. او مدل قدیمی تر بوگاتی ویرون و مدال سفارشی سنتودیه سی را هم در اختیار دارد. در کنار بوگاتی چیرون، یک دستگاه فراری 559 جی تو پارک شده که 200 هزار پوند ارزش دارد. خودروی گران قیمت دیگری که در پارکینگ رونالدو دیده می گردد، مک لارن سنای 750 هزار پوندی است. دو دستگاه رولز رویس مدل کولینان به ارزش 300 هزار پوند و فانتوم دراپ هد 500 هزار پوندی هم دیگر خودروهایی هستند که در مجموعه خودروهای گران قیمت ستاره 37 ساله پرتغالی دیده می گردد.

در سوی دیگر پارکینگ، یک دستگاه بوگاتی ویرون 1.5 میلیون پوند، یک مرسدس بنز S65 AMG به ارزش 200 هزار پوند، یک دستگاه مک لارن MP4-12C با ارزش تقریبی 220 هزار پوند، یک لامبورگینی اونتادور 270 هزار پوند و یک مرسدس جی واگن براباس 600 هزار پوندی که مورد آخر هدیه ای از سوی همسرش بوده است هم دیده می گردد.

این ها اما تنها خودروهای رونالدو نیستند چرا که حداقل 4 خودروی دیگر هم دیده می گردد که شامل یک دستگاه فراری نفره ای، یک مرسدی AMG GLE 63 و یک مرسدس مشکی رنگ دیگر هم که برای استفاده روزمره رونالدو است دیده می گردد. این در حالیست که در اپیزود اولین مستند جورجینا رودریگس، او در حال راندن یک دستگاه رنج روور دیده می گردد. رونالدو در بدو بازگشتش به انگلیس برای بازی در منچستریونایتد یک دستگاه بنتلی فلایینگ اسپر 250 هزار پوند هم خرید تا آن را در کنار بنتلی کنتیننتال جی تی خود قرار دهد. گران ترین خودروی رونالدو اما بوگاتی سنتو دیه سی است که سال 2020 به ناوگان خودروهای لوکس او اضافه شد. از این مدل خودرو تنها 10 دستگاه ساخته شده و قیمت آن 8.5 میلیون پوند است. رونالدو سال گذشته هم که هنوز در یوونتوس بازی می کرد، سری به کارخانه تحت تملک مالکان تیمش زد و برای خودش یک دستگاه فراری مونتزا به ارزش 1.4 میلیون پوند سفارش داد. علاوه بر تمام خودروهای یاد شده، رونالدو یک دستگاه لامبورگینی اوروس، و یک دستگاه شورولت کامارو هم دارد که این خودرو با ارزش 40 هزار پوند ارزانترین خودروی او محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1986

به "ارزش تمام خودروهای لوکس رونالدو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش تمام خودروهای لوکس رونالدو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید