سفر به جزایر رویایی اسپانیا

به گزارش مجله رویگری، جزیره های اسپانیا

اسپانیا یکی از زیباترین جزیره های اروپا را دارد، محبوب ترین جزایر اسپانیایی به طور مساوی بین جزایر بالئاری و جزایر قناری تقسیم شده اند و همه آن ها به خاطر آب زلال و گرم و سواحل بکر خود خاص و منحصر بفرد هستند، این جزایر آنقدر بکر و زیباست که همه کسانی را که در پی زیبایی های خاصی در طبیعت به این محل آمده اند را راضی می نماید، با خبرنگاران همراه باشید می خواهیم به جزایر اسپانیا سفر کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم.

سفر به جزایر رویایی اسپانیا

جزیره مایورکا

مایورکا بزرگ ترین جزایر اسپانیا است و سواحل جنوبی آن جایی است که جهانگردان معمولا به آنجا می فرایند اما قسمت های شمالی آن هم چشم انداز ها زیبایی دارد، منطقه آلکودیا تفریحگاه های ساحلی زیادی دارد که بیشتر مناسب کسانی است که خانوادگی به این محل می آیند، می توانید در مسیرهای دوچرخه سواری زیبایی که در کنار صخره ها و کوه ها وجو دارد دوچرخه سواری نموده و طبیعت را از نزدیک لمس کنید، جشنواره های موسیقی سالیانه در ساحل شرقی و سواحل کوچک تر و زمین گلف برگزار می گردد، شهرهای کوچک کوهستانی و کلیساهای کوچک و زیبایی که در گوشه و کنار آن ها پنهان هستند خیلی مجذوب کننده هستند و با چشم انداز ها و چشم اندازهای زیبای جزیره احاطه شده اند.

جزیره لا پالما

جزیره لاپارما نزدیک ترین جزیره به جزایر قناری مراکش است و به سمت تنریف، فرودگاه و کشتی دارد، این جزیره چشم انداز ها زیبا و مسیرهای مناسبی برای تورهای پیاده روی دارد، بزرگ ترین دهانه آتش فشان دنیا در مرکز این جزیره قرار گرفته است و مسیرهای بسیار دیگری هم به سمت کوه های آتشفشان و جنگل ها دارد.

جزیره تنریف

تنریف بزرگ ترین جزیره جزایر قناری و یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی برای تعطیلات است که رشد و پیشرفت آن برای جهانگردی بسیار چشمگیر بوده است، این جزیره برای شیرجه زدن در آب بسیار مناسب است و می توانید در آن ورزش های آبی بسیاری مثل موج سواری و جت اسکی انجام دهید، برای کسانی که عاشق کوه هستند مسیرهای خوش چشم انداز زیبا در کنار صخره های سنگی وجود دارد و برای رفتن به قله کوه هم می توانید سوار تله کابین شوید.

جزیره گران کاناریا

جزیره گران کاناریا یکی از بزرگ ترین شهرهای اسپانیا را دارد، ساحل لاپالماس که در شمال شرقی این جزیره است، یکی از مقاصد جهانگردی شلوغ است، این جزیره زیبایی ها و چشم اندازهای زیادی مثل تپه های شنی، کوه ها با مسیرهای دوچرخه سواری، سواحل و دنیای زیر آب زیبایی دارد، در این جزیره صخره های خیلی خوبی برای شیرجه وجود دارد و می توانید در کلاس های گلف و موج سواری شرکت کنید، در مرکز جزیره هم روستاهایی در دل غارها هستند که تماشاشان مجذوب کننده است.

جزیره فرمنترا

جزیره فرمترا جزیره ای کوچک است که در جنوب ایبیزا قرار گرفته است و سواحل سفید زیبای آن هواداران بسیاری دارد، از ایبیزا می توانید با قایق به این جزیره بروید و از اسپانیا هم هر روز سرویس هایی به طور منظم مسافران را به این جزیره می برد، در بین ماه های جولای تا آگوست این جزیره پر از جهانگرد است.

جزیره لانزاروته

در جزیره لانزاروته در سال 1730 فوران آتش فشان رخ داده که می توانید برای تماشا آن کوه به پارک ملی تیمانفایا بروید این پارک رستورانی دارد که در آنجا گوشت را با حرارت زیر زمین می پزند! موزه وال و دلفین از دیگر جاذبه های این جزیره زیباست.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1952

به "سفر به جزایر رویایی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزایر رویایی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید