تور آفریقای جنوبی ارزان: 10 جاذبه آفریقای جنوبی که مشوق سفر به این منطقه هستند

به گزارش مجله رویگری، اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را دارید اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته اید، ما در خبرنگاران ده جاذبه شگفت انگیز این کشور را معرفی نموده ایم تا هیچ تردیدی برایتان باقی نماند و سریعا بار سفرتان را ببندید و راهی این سرزمین هیجان انگیز شوید.

تور آفریقای جنوبی ارزان: 10 جاذبه آفریقای جنوبی که مشوق سفر به این منطقه هستند

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

آیا تا به حال به فکر سفر به آفریقای جنوبی بوده اید؟ اگر پاسختان منفی است، بهتر است بگوییم باید به فکرش باشید.

آفریقای جنوبی همواره یکی از مقاصدی است که گردشگران در فهرست مکان هایی که باید در آینده نزدیک بروند، قرار می دهند.

اگر شما در این فکر هستید که تعطیلات خود را در آفریقای جنوبی بگذرانید یا حتی اگر به تازگی تور خود را رزرو نموده اید، این مقاله می تواند برایتان مفید باشد چرا که می خواهیم 10 علت قانع نماینده بیاوریم تا هیچ شک و شبهه ای در تصمیمتان باقی نماند و سریعا بار سفر خود را ببندید.

1.کیپ تاون (Cape Town)

کیپ تاون مرکز آفریقای جنوبی است و در نقطه تلاقی اقیانوس های هند و اطلس واقع شده است. این شهر تمام امکانات لازم برای این که تعطیلات فوق العاده ای را بسازید، دارد. شما در کیپ تاون می توانید سواحلی زیبا، بنادری شگفت انگیز، باغ هایی دل پذیر و بعلاوه منظره ها هیجان انگیزی را در نزدیکی کوه تیبل (Table Mountain) بیابید. کیپ تاون یک شهر شلوغ و پر انرژی و پر از رستوران و مراکز خرید است و حتی این هیاهو و انرژی، شب ها نیز ادامه دارد.

2. پنگوئن های آفریقایی

ساحل سنگی (Boulders Beach) که در نزدیکی کیپ تاون واقع شده است، نه تنها به خاطر تخته سنگ های پراکنده اش، بلکه از این جهت بسیار مشهور است که این امکان را به شما می دهد تا هزاران پنگوئن آفریقایی در حال انقراض را ببینید. این گروه از پنگوئن ها که در ساحل سنگی زندگی می نمایند، یکی از 24 گروه به جای مانده از این گونه هستند. این پنگوئن ها از انسان واهمه ندارند و به راحتی ارتباط برقرار می نمایند، به خاطر همین شما می توانید در فاصله چند متری از آن ها عکس های فوق العاده ای بگیرید.

3. سافاری یا گشت در حیات وحش(Safaris)

آفریقای جنوبی زیستگاه پنج حیوان بزرگ و معروف است: فیل آفریقایی، شیر آفریقایی، بوفالوی کیپ، پلنگ آفریقایی و کرگدن سیاه و سفید.

اگرچه بسیاری از تور ها و سافاری ها در پاک ملی کروگر (Kruger National Park) برگزار می شوند، اما در اطراف شهر مکان های سافاری مختلفی وجود دارند که می توانید از تماشا حیوانات عجیب و غریب لذت ببرید. این سافاری ها ممکن است در منطقه ها جلگه ای یا ساوانا یا مراتع برگزار شوند.

4. سفر با قطار لوکس

برترین راه برای گشت و گذار در میان منظره ها و منظره های متنوع آفریقای جنوبی و لذت بردن از آن ها، مسافرت با قطار است.

قطار های لوکس و مجلل، مثل هتل های پنج ستاره ای هستند که روی چرخ های قطار قرار گرفته اند و به شما این امکان را می دهند که به صورت هم زمان از تماشا سرزمین های متنوع و زیبا در آفریقای جنوبی و خوردن غذاهای فوق العاده و عالی لذت ببرید، در حالی که به قدری در این سفر راحت هستید که انگار در خانه خودتان به سر می برید.

5. پیاده روی

علاقه مندان به پیاده روی و کوه پیمایی می توانند یک تجربه ناب را در محدوده کوهستانی دراکنبرگ (Drakensberg) واقع درپارک اوکاهلامبا (Ukhahlamba) -بلندترین کوه و یکی از بزرگ ترین پارک های ملی این کشور- رقم بزنند. آبشار هیجان انگیز توگلا (Tugela Falls) و 30.000 نقاشی پیدا شده در دیواره های بیش از 600 غار- که حاکی از قدمت هزاران ساله آن هاست- دلایل خوبی برای انتخاب پارک اوکلاهلامبا-دراکنبرگ به عنوان میراث جهانی از طرف یونسکو هستند.

6. غار کنگو (Cango Cave)

این غار بزرگ ترین سیستم غاری را در قاره آفریقا دارد و نماد آفریقای جنوبی است. قدمت این غار را حداقل 20 میلیون سال تخمین می زنند. سالن های متوالی در این غار ساختار آهکی جالبی دارند و شما می توانید به صورت گروهی در میان آن ها به کاوش بپردازید. اگر تنها هستید و قصد بازدید از این غار را دارید، بسته به این که تا چه عمقی پیش خواهید رفت، به یک تور سنتی یا تور ماجراجویانه ملحق شوید.

7. اقامت درخانه درختی

خانه های درختی اقامتگاه های خاص و هتل های لوکسی هستند که اتاق هایشان بر روی درختانی ساخته شده که در خوش منظره ترین منطقه ها قرار دارند. این هتل ها در سراسر کشور، از منطقه ها ساوانا تا بوته زار ها، توسعه یافته اند. یک ویژگی مشترک بین تمامی خانه های درختی این است که اگر از تراس آن ها نگاهی به اطرافتان بیاندازید منظره های را خواهید یافت که فقط پرنده ها قادر به تماشا آن ها هستند.

8. جهت های دوچرخه سواری کوهستانی

فرقی نمی کند که چقدر بدنتان آماده است، اگر به دوچرخه سواری در کوهستان علاقه مند هستید، جهت های دوچرخه سواری جذابی را می توانید در آفریقای جنوبی پیدا کنید. جهت های زیادی در کیپ تاون و اطراف آن وجود دارند که هر کدام برترین نماهای شهر را برایتان به تصویر می کشند.

9. تماشای نهنگ شکار جنوبی (Southern Right Whale)

آفریقای جنوبی از سه طرف به وسیله اقیانوس احاطه شده و زیستگاه بسیاری از جانوران دریایی در طول سواحلش است. شهر ساحلی هرمانوس (Hermanus) در نزدیکی کیپ تاون به خاطر تور های تماشای نهنگ (Whale Watching) معروف است. این تور ها از اواخر ژوئن تا اوایل دسامبر برگزار می شوند و در آن گردشگران از بلندی صخره های شهر به تماشای نهنگ ها می پردازند. بعلاوه فستیوالی در ماه سپتامبر برگزار می گردد که در آن فصل جفت گیری نهنگ ها را جشن می گیرند. اگر قصد تماشا این غول های مهربان را دارید، این شهر برترین گزینه است.

10. تاکستان ها

کشور آفریقای جنوبی از برترین تولیدنمایندگان انگور و محصولات مرتبط با آن است. در تاکستان های پشت کوهستان تیبل (Table Mountain)، هتل ها و رستوران هایی وجود دارند که به گردشگران این امکان را می دهد که هم زمان از این محصولات ناب استفاده نمایند و در آن جا اوقات خوشی را بگذرانند.

منبع: کجارو / thebarefootnomad.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1856

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: 10 جاذبه آفریقای جنوبی که مشوق سفر به این منطقه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: 10 جاذبه آفریقای جنوبی که مشوق سفر به این منطقه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید