حیوانات وحشی که سر از جا های عجیب و غریب درآوردند

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: گاهی اوقات حیوانات در جا هایی دیده می شوند که نباید باشند. مثلا اخیرا یک تمساح در تالاب پارک هامبولت شیکاگو پیدا شد و این اولین بار نیست که یک حیوان وحشی بسیار دورتر از زیستگاه طبیعی خودش مشاهده می گردد.

حیوانات وحشی که سر از جا های عجیب و غریب درآوردند

مشاهده و دستگیری تمساح یک و نیم متری در پارک هامبولت در شیکاگو

یک تمساح در پارک هامبولت پیدا شد که بعدا به دام افتاد. مسئولین پارک برای به دام انداختن این تمساح از چندین تله استفاده کردند. یکی از ساکنان پارک می گوید مردم اغلب حیواناتی را که دیگر نمی خواهند از آن ها مراقبت نمایند داخل تالاب میندازند، بنابراین شاید کسی که به صورت غیرقانونی از تمساح مراقبت می نموده، آن را در اینجا رها نموده است.

پنگوئن های آبی کوچک در فروشگاه سوشی در ولینگتون، نیوزیلند

این پنگوئن های آبی کوچک چندین بار در یک فروشگاه سوشی در نزدیکی ایستگاه قطار ولینگتون در نیوزیلند مشاهده شدند. ظاهرا گرمای گریل آشپزخانه آن ها را جذب خود نموده بوده و به دنبال جایی برای تخمگذاری بوده اند.

تمساح در طبقه دوم یک آپارتمان در ناپل، فلوریدا

درست است که که تمساح ها بومی فلوریدا هستند، اما در آپارتمان زندگی نمی نمایند! این تمساح یک و نیم متری در طبقه دوم یک مجتمع آپارتمانی در ناپل مشاهده شده و احتمالا از برکه پشت ساختمان آمده است.

خرس قطبی سرگردان در حومه سیبری و 480کیلومتری زیستگاهش

یک خرس قطبی سرگردان در حومه نوریلسک سیبری مشاهده شد، یعنی حدودا 480 کیلومتر دورتر از ساحلی که معمولا خرس های قطبی زندگی می نمایند. اما چطور به اینجا رسیده؟ یک احتمال این است که خرس های قطبی به دلیل ذوب شدن یخ ها مجبورند به مناطق دورتر سفر نمایند تا غذا پیدا نمایند.

شیرکوهی سرگردان در دی موین، آیووا

یک شیر کوهی در مرکزشهر دی موین در ایالت آیووا مشاهده شد. جالب است بدانید این اولین بار نیست که یک شیر کوهی اینجا دیده می گردد.

مشاهده کانگورو روی پلی در ویسکانسین

در ماه ژوئن یک نفر با پلیس تماس گرفت و گزارش داد کانگورویی روی پلی در ایالت ویسکانسین در آمریکا مشاهده نموده است. در نوامبر سال گذشته باز هم در ایالت ویسکانسین یک کانگورو با یک اتومبیل تصادف کرد و کشته شد. این در حالی است که زیستگاه طبیعی کانگورو در استرالیاست.

مشاهده شیر کوهی در یک کافه در رنو، نوادا

وقتی این شیر 35 کیلویی سعی کرد وارد یک کافه در رنو گردد، پلیس خیابان های اطراف را بست تا آن را به دام بیندازد.

خرس سیاه روی درختی در نیوجرسی

یک خرس سیاه از درختی در امتداد جاده اصلی نیوجرسی بالا رفته بود که آتش نشانان آن را پایین آوردند. دو ساعت طول کشید تا این خرس 135 کیلویی را از درخت جدا نموده و در منطقه مدیریت حیات وحش رها نمایند.

فیل سرگردان در وست تاون، نیویورک

در سال 2018 یک فیل سرگردان در وست تاون، شهری در 120کیلومتری نیویورک سیتی مشاهده شد. طبق گزارش ها این فیل از پناهگاه حیوانات فرار نموده بود که به آن بازگردانده شد.

میمونی که بعد از سه سال به دام افتاد

میمونی که سه سال پیش از فلوریدا فرار نموده بود، در نهایت در سنت پترزبورگ به دام افتاد. این میمون یکی از باهوش ترین میمون هایی است که تا به حال مشاهده شده است.

فلامینگویی که بعد از هشت سال در خلیج مکزیک پیدا شد

هشت سال بعد از اینکه فلامینگوی آفریقایی از باغ وحشی در کانزاس فرار کرد، 1080 کیلومتر دورتر و در خلیج مکزیک پیدا شد.

او یک جفت هم پیدا نموده بود. مسئول باغ وحش راضی شد که پرنده توانسته در طبیعت رشد کند و آن را به باغ وحش بازنگرداند.

فرار پاندای قرمز از باغ وحش ملی اسمیتسونین در واشنگتن

پاندای قرمز تازه چند هفته بود که به باغ وحش ملی اسمیتسونین آمده بود که فرار کرد. بعدا او را در محله آدامز مورگان واشنگتن دی سی پیدا کردند.

منبع: insider

منبع: برترین ها
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 382

به "حیوانات وحشی که سر از جا های عجیب و غریب درآوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیوانات وحشی که سر از جا های عجیب و غریب درآوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید