استقبال لواندوفسکی از پیوسن سانه به بایرن مونیخ

به گزارش مجله رویگری، مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن از پیوستن بال آلمانی منچسترسیتی به سرخپوشان مونیخی استقبال می نماید و از هانسی فلیک هم تمجید ویژه ای کرد.

استقبال لواندوفسکی از پیوسن سانه به بایرن مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آلمانی بیلد اخیراً با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ و لروی سانه برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق با یکدیگر رسیده اند. طبق این گزارش، انتظار می رود این بال آلمانی پس از توافق نهایی دو باشگاه، راهی مونیخ گردد. گفته می گردد باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت دریافت لروی سانه 24 ساله پیشنهادی 70 میلیون پوندی به منچسترسیتی ارائه داده، این در حالی است که طرف انگلیسی برای فروش این بازیکن 88 میلیون پوند می خواهد.

روبرت لواندوفسکی در استقبال از پیوستن بال آلمانی منچسترسیتی به بایرن گفت: شایعات زیادی در این زمینه وجود دارد. من تنها می توانم بگویم که سانه بازیکن فوق العاده ای است که تکنیک بالایی هم دارد و می تواند خیلی خوب با هم تیمی هایش هماهنگ گردد. نه تنها در لیگ برتر و یا لیگ قهرمانان، بلکه زمانی که لروی بازیکن شالکه بود، ما می دیدیم که او قادر به انجام چه کارهایی است. قطعاً او می تواند به ما یاری کند تا در بازی مان راهکارهای جدیدی پیدا کنیم.

مهاجم لهستانی باواریایی ها همچنین درباره تمدید قرارداد هانسی فلیک تا سال 2023 گفت: این خبر فوق العاده ای برای ما بود. در چند ماه گذشته، همه دیده ایم که زیرنظر فلیک چقدر خوب بوده ایم. با هانسی، همه در یک جهت هستیم و همکاری و ارتباط خوبی هم با یکدیگر داریم. ما اعتماد زیادی به او داریم که این خیلی مهم است و به شخصه از این بابت خوشحالم. امیدواریم بتوانیم با یکدیگر عناوین قهرمانی زیادی را به ارمغان بیاوریم.

وی همچنین درباره اضافه شدن مهاجم پیشین بایرن مونیخ به کادرفنی این تیم گفت: من کلوزه را خوب می شناسم. او بازیکن بزرگی بود و می دانم که می تواند با تجربیات و مهارت هایی که دارد به ما یاری کند. در کنار این می گردد از هر مربی چیزهای جدیدی آموخت و بازیکن بهتری شد. بنابراین دوست دارم از میروسلاو هم چیزهایی بیاموزم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 891

به "استقبال لواندوفسکی از پیوسن سانه به بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال لواندوفسکی از پیوسن سانه به بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید