الله کرم استکی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران پنجشنبه شب سوم بهمن ماه در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی در عین شایستگی در کل بازی برابر کره جنوبی، به نتیجه تساوی رضایت داد تا به ترتیب بعد از 6 سال ناکامی در میادین مختلف باز هم از راهیابی به جمع چهار تیم برتر آسیا و کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا باز بماند.

الله کرم استکی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

بعد از بازی امروز تیم ایران و کره جنوبی، الله کرم استکی کاپیتان تیم ملی هندبال مردان کشورمان که هم اکنون لژیونر ایرانی شاغل در لیگ های رومانی است در مطلبی در اینستاگرام خود از تیم ملی خداحافظی کرد.

در مطلب منشتر شده الله کرم استکی آمده است:

متأسفانه نتونستیم دل جامعه هندبال را شاد کنیم و وقتی وجوم نمیتونه یاری کنه به هندبال ایران باید رفت. تشکر ویژه می کنم از کادر فنی تیم و بچه های تیم و جوان های آینده دار و پر انگیزه که هر چه در توان داشتند گذاشتند. همچنین از همه کسایی که تو این سال هایی که برای رده های مختلف تیم ملی بازی کردم حمایتم کردند و برام زحمت کشیدند از جمله خانوادم، مربیان و دوستان تشکر می کنم. آرزوی بهترین ها را داریم برای نسل آینده و امیدوارم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب و حمایت وزارت ورزش از رشته هندبال بستر افتخار آفرینی برای نسل آینده فراهم گردد. خواهشا محترماً انتقاد کنید یا حق. خداحافظ تیم ملی

الله کرم استکی متولد اسفند ماه سال 1366 در شهر اصفهان است. وی هندبال را از اصفهان آغاز کرد و از جوان ترین بازیکنان تیم ملی بود که برای بازی در لیگ های خارجی دعوت به همکاری شد. استکی جوان در نیم فصل اول لیگ های برتر هندبال اروپا در باشگاه رومانی قرارداد همکاری داشت اما در ابتدای سال 2020 میلادی قرارداد همکاری خود را با باشگاه پونته خنیل اسپانیا بست. این تیم در رده دهم لیگ اسپانیا ملقب به آزوبال واقع شده است. استکی سابقه حضور در لیگ کشورهای قطر، فرانسه و رومانی را دارد و حالا هم قرار است در اسپانیا به کارش ادامه دهد.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دنیا از 26 دی ماه الی هفتم بهمن ماه در کویت برگزار خواهد شد. تیم ملی هندبال مردان کشورمان در ادامه این رقابت ها روز شنبه پنجم بهمن ماه برای کسب مقام پنجم و ششم به مصاف تیم امارات می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 681

به "الله کرم استکی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الله کرم استکی از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید