تور ایتالیا ارزان: اُمیکرون سویه تازه کرونا در آلمان، انگلیس و ایتالیا دیده شد

به گزارش مجله رویگری، سازمان های درمانی در کشورهای انگلیس، آلمان و ایتالیا از شناسایی چند مورد از سویه نو ویروس کرونا در کشورهایشان خبر دادند که سرایت پذیری بیشتری در مقایسه با سویه های قبلی دارد.

تور ایتالیا ارزان: اُمیکرون سویه تازه کرونا در آلمان، انگلیس و ایتالیا دیده شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که کشورهای بیشتری در حال اعمال محدودیت های مسافرتی از جنوب آفریقا هستند، دولت های انگلیس، آلمان و ایتالیا روز شنبه مواردی از سویه نو ویروس کرونا با نام اُمیکرون را شناسایی کردند.

کشف این سویه نو ویروس کووید19 باعث نگرانی دنیای، موجی از ممنوعیت ها یا محدودیت های سفر و فروش در بازارهای اقتصادی طی دو روز اخیر شده است، زیرا همگان نگران هستند که اُمیکرون ممکن است بهبودی شرایط بحران سلامت در دنیا را پس از تقریباً دو سال، متوقف کند.

ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس گفت که دو مورد مرتبط از سویه نو کرونا که در این کشور کشف شده، با سفر به جنوب آفریقا مرتبط بوده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت استان بایرن در آلمان نیز دو مورد تایید شده از سویه امیکرون را بیان کرد.

این وزارتخانه گفت که این دو نفر در 24 نوامبر به فرودگاه مونیخ وارد شدند، یعنی قبل از اینکه دولت آلمان کشور آفریقای جنوبی را به عنوان منطقه سرچشمه سویه نو کووید19 مشخص و برای سفرها از این کشور محدودیت اعمال کند.

بر اساس این گزارش، در ایتالیا، موسسه ملی بهداشت بیان کرد یک مورد از سویه اُمیکرون در میلان در بدن فردی که از موزامبیک به این کشور سفر نموده، شناسایی شده است.

مقامات بهداشتی جمهوری چک نیز گفتند که در حال آنالیز یک مورد مشکوک از این نوع در فردی هستند که مدتی را در نامیبیا گذرانده است.

به نوشته رویترز، سویه اُمیکرون که به وسیله سازمان بهداشت دنیای نوعی نگران کننده از ویروس کووید19 نامیده می گردد، به طور بالقوه مسری تر از انواع قبلی این بیماری است، اگرچه کارشناسان هنوز نمی دانند که آیا این بیماری در مقایسه با سایر گونه ها باعث ایجاد حالت شدیدتر کووید19 می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1819

به "تور ایتالیا ارزان: اُمیکرون سویه تازه کرونا در آلمان، انگلیس و ایتالیا دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: اُمیکرون سویه تازه کرونا در آلمان، انگلیس و ایتالیا دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید