انتخابی جام جهانی 2022، توقف قهرمان یورو و پیروزی آلمان و انگلیس، اسپانیا باخت و صدر را از دست داد

به گزارش مجله رویگری، اسپانیا در شب پیروزی تیم های آلمان، بلژیک و انگلیس و توقف ایتالیا در استکهلم مغلوب سوئد شد تا صدر جدول گروه B را به این تیم واگذار کند.

انتخابی جام جهانی 2022، توقف قهرمان یورو و پیروزی آلمان و انگلیس، اسپانیا باخت و صدر را از دست داد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، تیم ملی اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مقابل سوئد بازنده شد تا به رتبه دوم جدول گروه B سقوط کند.

الکساندر ایساک در دقیقه 6 و ویکتور کلائسون در دقیقه 57 برای شاگردان یان آندرسون گلزنی کردند و کارلوس سولر در دقیقه 5، تنها گل لاروخا را به ثمر رساند.

در دیگر ملاقات این گروه، کوزوو در خانه گرجستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تیم های سوئد و اسپانیا به ترتیب 9 و 7 امتیاز کسب نموده اند و در صندلی های اول و دوم جدول گروه B ایستاده اند.

در گروه C، تقابل تیم های ایتالیا و بلغارستان به تساوی یک-یک انجامید. فدریکو کیه زا در دقیقه 16 تنها گل قهرمان یورو 2020 را وارد دروازه بلغارستان کرد و آتاناس ایلیف در دقیقه 39 برای میهمان گلزنی کرد.

لیتوانی هم با نتیجه 4 بر یک از ایرلند شمالی بازنده شد. در جدول این گروه هم ایتالیا و سوئیس به ترتیب با 10 و 6 امتیاز، رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

در گروه E رقابت ها، بلژیک میهمان استونی بود و با نتیجه 5 بر 2 بر این تیم غلبه کرد. ماتیاس کائیت در دقیقه 2 و اریک سورگا در دقیقه 83 برای استونی و هانس واناکان در دقیقه 22، روملو لوکاکو در دقایق 29 و 52، آکسل ویتسل در دقیقه 64 و توماس فوکه در دقیقه 76 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

جمهوری چک هم با نتیجه یک بر صفر از سد بلاروس گذشت. بلژیکِ 10 امتیاز در صدر جدول گروه E جای دارد و جمهوری چک و ولز هم با 7 و 3 امتیاز، در تعقیب شاگردان روبرتو مارتینز هستند.

در گروه I هم انگلیس با پیروزی 4 بر صفر، مجارستان را در خانه خود تحقیر کرد. رحیم استرلینگ، هری کین، هری مگوایر و دکلان رایس به ترتیب در دقایق 55، 63، 69 و 87 گل های سه شیر را به ثمر رساندند.

در سایر ملاقاتهای این گروه، لهستان با نتیجه 4 بر یک مقابل آلبانی پیروز شد و آندورا با نتیجه 2 بر صفر مقابل سن مارینو به رجحان رسید. انگلیس با 12 امتیاز در صدر جدول گروه I دیده می گردد و لهستان و مجارستان با 7 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در رتبه های دوم و سوم گروه ایستاده اند.

در گروه J هم آلمان با نتیجه 2 بر صفر بر لیختنشتاین غلبه کرد. تیمو ورنر در دقیقه 41 و لروی سانه در دقیقه 77 برای مانشافت گلزنی کردند.

در این گروه بعلاوه رومانی با نتیجه 2 بر صفر از سد ایسلند گذشت و تقابل مقدونیه شمالی و ارمنستان هم گلی در بر نداشت. ارمنستان با 10 امتیاز، صدرنشین جدول گروه J به تعداد می رود و آلمانِ 9 امتیازی و مقدونیه شمالی با 7 امتیاز، در صندلی های دوم و سوم جدول گروه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1675

به "انتخابی جام جهانی 2022، توقف قهرمان یورو و پیروزی آلمان و انگلیس، اسپانیا باخت و صدر را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2022، توقف قهرمان یورو و پیروزی آلمان و انگلیس، اسپانیا باخت و صدر را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید