انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه

به گزارش مجله رویگری، به منظور شناسایی، جمع آوری و طبقه بندی تجربیات پیروز مرتبط با حفاظت بهینه اکوسیستم های تالابی و تشویق و گسترش فرهنگ تالابی در کشور، برنامه سالانه انتخاب قهرمان تالاب سال جاری همزمان با روز جهانی تالابها (2 فوریه 2020 میلادی مصادف با 13 بهمن) برگزار می گردد.

انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیت های اجرایی و مشارکت مردمی اهدا خواهد شد. در این مراسم به منظور قدردانی از اقدامات شایسته و زحمات بی شائبه حافظان تالاب های کشور، از محیط بانان نمونه تالابی نیز تقدیر خواهد شد.

شرایط شرکت در انتخاب قهرمان تالاب به توضیح ذیل است:

در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات صورت گرفته در 5 سال اخیر مورد پذیرش است.

در دو بخش فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند و در در بخش فعالیت های تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.

اشخاص حقیقی و حقوقی که طی پنج سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ نموده اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب الزامی است. در بخش فعالیتهای اجرایی نیز دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه الزامی است. در بخش مشارکت های مردمی دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی شبکه تشکل های زیست محیطی استان مربوطه الزامی است.

به درخواست هایی که واجد شرایط فوق الذکر نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا 30 آذر ماه 1398 است. فرم های دریافتی توسط کمیته داوران آنالیز و نتایج آن در روز جهانی تالابها 13 بهمن ماه اعلام خواهد شد. به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهداء خواهد شد.

فرم های شرکت در رویداد قهرمان تالاب و محیط بان نمونه تالابی در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست و وب سایت طرح حفاظت از تالاب های ایران به آدرس های www.doe.ir و www.wetlandsproject.ir قابل دسترس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه مندان می توانند اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان- ساختمان تحقیقات- طبقه سوم- معاونت محیط زیست دریایی و تالابها- دفتر حفاظت و احیای تالابها و آدرس پست الکترونیک[email protected] ارسال نمایند. شماره تماس نیز 42781350 است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 548

به "انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب قهرمان تالاب ها در 13 بهمن ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید