این خودرو در حین آزمایش بدون بال پرواز کرد! ، عکس

به گزارش مجله رویگری، در فرایند طراحی و توسعه خودرو همواره پای اتفاقات عجیب و غریب وسط بوده و پروژه را دچار اختلال می نماید. جدیدترین اتفاق عجیب و غریب به پرواز خودروی هنسی ونوم F5 برمی شود!

این خودرو در حین آزمایش بدون بال پرواز کرد! ، عکس

امیرمسعود عابدین- بنیانگذار هنسی در بیانیه ای که روز شنبه در اینستاگرام منتشر کرد، خاطرنشان کرد که یک دستگاه ونوم F5 با سرعت 420 کیلومتر بر ساعت در فرودگاه کِنِدی در فلوریدا از زمین بلند شده و در هوا چرخیده است.

به گفته جان هنسی، تیم او وقتی در حال آزمایش یک سیستم آیرودینامیکی نو برای F5 بود، زمانی که خودرو به سرعت 420 کیلومتر بر ساعت رسید، نیروی رو به پایین از دست رفته و کنترل خودرو به وسیله راننده مختل شده است. در کمال تعجب راننده بدون هیچ آسیبی از این حادثه بیرون آمد. دلیل این حادثه هنوز تعیین نشده و تیم هنسی در حال تجزیه و تحلیل داده ها برای کشف دلیل هستند.

پس از مرسدس بنز سی ال آر و پورشه 911 جی تی 1، این سومین خودرویی است که دچار این حادثه عجیب و غریب می گردد.

هنسی از ونوم F5 به عنوان سریع ترین خودروی تولیدی روی کره زمین یاد می نماید که می تواند به حداکثر سرعت ادعایی 500 کیلومتر بر ساعت برسد. با این حال، تا زمان نوشتن این مقاله هیچ تلاشی برای رسیدن به این سرعت ثبت نشده است. این یک ابرخودروی 1817 اسب بخاری است که در سال 2020 عرضه شده است.

منبع: motor1

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1403 بروزرسانی: 19 تیر 1403 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2211

به "این خودرو در حین آزمایش بدون بال پرواز کرد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو در حین آزمایش بدون بال پرواز کرد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید