بازداشت تخریبگران 23 دستگاه خودرو در جنوب پایتخت

به گزارش مجله رویگری، رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 4 تخریبگر در محله دولت آباد شهر ری اطلاع داد و گفت: متهمان 23 دستگاه خودروی شهروندان را تخریب نموده بودند.

بازداشت تخریبگران 23 دستگاه خودرو در جنوب پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ سید محمد گنجه با اعلام این خبر، گفت: در واپسین ساعات دوازدهم دی ماه، با تماس تلفنی شهروندان، ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در جریان تخریب 23 دستگاه خودروی سواری در محله دولت آباد شهرری نهاده شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تخریب خودرو ها از محل گریخته بودند، توضیح داد: بلافاصله شناسایی عاملان این تخریب در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی نهاده شد.

وی بیان داشت: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت، یکی از متهمان پس از اطلاع از اینکه دختر مورد علاقه اش قصد ازدواج با فرد دیگری دارد ضمن درگیری با وی با همکاری سایر همدستانش 23 دستگاه خودروی شهروندان که در کنار خیابان پارک شده بود را تخریب نموده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه این درگیری در حوالی منزل دختر اتفاق افتاده بود، خاطر نشان کرد: مأموران برای شناسایی هویت متهمان وارد عمل شدند و پیروز شدند هویت متهم اصلی و مخفیگاه وی را در حوالی شهرری شناسایی نمایند.

گنجه توضیح داد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضائی نهاده شد و ماموران پیروز شدند بیست و سوم دی ماه متهم اصلی پرونده را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی منتقل نمایند.

وی اضافه نمود: متهم 30 ساله به مصرف شیشه اعتیاد دارد، در بازجوئی های اولیه به بزه انتسابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه سه تن از همدستانش در حوالی خیابان ابن باویه شناسایی شد، توضیح داد: روز گذشته مأموران این پایگاه پیروز شدند در یک عملیات پلیسی هر سه متهم را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم انتقال یافتند.

رئیس پایگاه نهم بیان کرد: کارشناسان خسارت وارده بر شهروندان را 700 میلیون ریال برآورد نموده اند و هر 4 متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در سرانجام اضافه نمود: شاکیان این پرونده که خودروی آن ها در این درگیری تخریب شده است می توانند برای پیگیری شکایت خود به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی در شهرستان ری مراجعه نمایند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 659

به "بازداشت تخریبگران 23 دستگاه خودرو در جنوب پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت تخریبگران 23 دستگاه خودرو در جنوب پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید