بخش موبایل LG در سال 2020 هم ضررده بوده است

به گزارش مجله رویگری، طی هفته های گذشته گزارش های مختلفی درباره آینده مبهم بخش موبایل LG منتشر شده و با توجه به ضررده بودن این بخش از شرکت LG، مطرح شدن این بحث ها کاملا طبیعی محسوب می گردد. این شرکت کره ای به تازگی گزارش اقتصادی مربوط به عملکرد خود در سه ماهه چهارم 2020 را منتشر نموده و طبق آن، بخش موبایل LG طی این سال 750.63 میلیون دلار ضرر به این شرکت وارد نموده است.

بخش موبایل LG در سال 2020 هم ضررده بوده است

فقط در سه ماهه چهارم 2020 ضرر بخش موبایل LG به 222.93 میلیون دلار می رسد و این یعنی این بخش از LG طی 23 فصل متمادی سودآور نبوده است. در این گزارش، به راکد شدن فروش گوشی های پرچم دار LG و همچنین کمبود تراشه های 4G به عنوان مسائل اصلی اشاره شده است. درآمد به دست آمده از فروش گوشی ها طی این فصل به 1.24 میلیارد دلار می رسد که 9.2 درصد کمتر از فصل قبلی محسوب می شود ولی از طرف دیگر حدود 5 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2019 است.

با وجود شرایط اقتصادی ناخوشایند، LG بر این باور است که تقاضای بیشتر برای گوشی های 5G منجر به افزایش فروش گوشی های این شرکت می شود و طبق پیش بینی ها، به زودی تقاضا برای گوشی ها به سطح قبل از شروع بحران کرونا برمی شود. اما چیزی که بیشترین نگرانی را برای هواداران پروپاقرص گوشی های LG ایجاد می نماید این است که گویا این شرکت هیچ برنامه دقیقی برای بیرون آمدن از این شرایط ندارد.

سال گذشته هم این شرکت بیان کرد افزایش تقاضا برای گوشی های 5G منجر به سودآوری بخش موبایل LG می شود ولی چنین اتفاقی نیفتاده و طبق گزارش های مختلف، به احتمال زیاد دیر یا زود این بخش از LG به شرکت دیگری واگذار خواهد شد.

  • خروج LG از بازار موبایل به نفع کیست؟

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1377

به "بخش موبایل LG در سال 2020 هم ضررده بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش موبایل LG در سال 2020 هم ضررده بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید