نگاهی به پیشنهادهای بامیلو در حراج آدینه (بلک فرایدی)

به گزارش مجله رویگری، تنها چند ساعت به آغاز بزرگترین حراج آنلاین سال یا همان حراجمعه بامیلو مانده است. بامیلو اعلام نموده است که حدود 35 هزار کالا را در 500 دسته کالایی در این حراج عرضه می نماید که هر کدام تخفیف قابل توجهی دارند. 5 آذر بسیاری از فروشگاه های بزرگ جهان به ویژه فروشگاه های آنلاین بزرگترین حراج خود را برگزار می نمایند. آمازون سال جاری محصولات مختلفی را در حراج سال خود ارائه نموده است. ساعت طلای سوآروفسکی، تلویزیون ال جی 65 اینچ، مسواک برقی اورال بی، دستگاه قهوه ساز نسپرسو، جاروبرقی، هدفون و ... از جمله محصولاتی هستند که آمازون در بلک فرایدی 2016 عرضه نموده است و تبلیغات گسترده ای هم برای این روز در فضای آنلاین انجام داده است. اما بامیلو هم محصولات جذابی را برای حراجمعه (یا همان بلک فرایدی ایرانی) معرفی نموده است. محصولاتی چون آیفون 7، پلی استیشن 4، تبلت ایسوس، تلفن همراه ZTE، و محصولاتی از لنوو، شیائومی و هوآوی از جمله محصولاتی هستند که در بخش الکترونیک عرضه می شوند. ممکن است به نظر بعضی از کاربران تخفیف ها در این کالاها چندان چشمگیر نیست، اما در واقع قیمت ها بسیار پایین تر از مقرون به صرفه ترین حالت ممکن در بازار است و تخفیفاتی از این قبیل برای محصولات این گروه کالایی، رقمی بالا به نظر می رسد.

نگاهی به پیشنهادهای بامیلو در حراج آدینه (بلک فرایدی)

مشاهده فهرست کالا های حراجی!

اما محصولات مجذوب نماینده دیگر با تخفیفهای چشمگیر هم در این حراج ارائه شده اند، مثل مسواک برقی اورال بی و خمیردندان سیگنال که با 69 درصد تخفیف به فروش می رسد. این محصولات از جمله کالاهای محبوب در همه جای دنیاست. آمازون نیز هر سال مسواک برقی را به عنوان پیشنهاد ویژه فروش در بلک فرایدی خود ارائه می نماید. محصولات دیگری مثل ماشین ریش تراشی فیلیپس با 40 درصد تخفیف و با قیمت 167 هزار تومان در حراآدینه بامیلو به فروش می رسد. رئیس هیئت مدیره بامیلو در مصاحبه خود با زومیت اعلام نموده است که بامیلو میخواهد حراآدینه را به یک عادت برای همه فروشندگان در بازار سنتی و آنلاین تبدیل کند تا یک روز در سال فرصت خرید خوب برای مصرف نمایندگان ایرانی ایجاد گردد.

البته بعضی از فروشگاه های آنلاین دیگر نیز از این ایده برای فروش خاص در روز 5 آذر استفاده نموده اند. به هر ترتیب امیدواریم حراآدینه بهانه ای گردد تا مردم بتوانند خریدهایی هیجان انگیز را تجربه نمایند.

نگاهی به برترین فرصت های خرید:

آیفون هفت، 32 گیگ مسئله ای مات با قیمت 2 میلیون 499 هزار تومان (قیمت اصلی 2.800.000 تومان)

گلکسی اس 7 سامسونگ با قیمت 1میلیون و 999هزار تومان (قیمت اصلی 2.400.000 تومان)

پلی استیشن 4 با قیمت 899 هزار تومان (قیمت اصلی 1.200.000 تومان)

تلویزیون ال جی 42 اینج با قیمت 1میلیون و 799 هزار تومان (قیمت اصلی 2.200.000 تومان)

کفش کتانی ایر نایکی با قیمت 289 هزار تومان (قیمت اصلی 729000هزار تومان)

عطر مردانه بولگاری با قیمت 89 هزار تومان (قیمت اصلی 199000تومان)

هلی کوپتر کنترلی با قیمت 39 هزار تومان(قیمت اصلی 140.000 تومان)

حراج آدینه بامیلو به نظر قیمت های فوق العاده ای را پیشنهاد داده ولی در خبرهای رسمی که از سوی این شرکت اعلام شده، بارها بر تعداد محدود هر کالا تاکید شده است و با توجه به این نکته، همه پیروز به خرید نمی شوند. باید دید سال جاری بامیلو حراآدینه خود را چطور اجرا می نماید و آیا این سنت در بین دیگر فروشگاه های آنلاین نیز رواج پیدا خواهد نمود؟

برای اطلاع رسانی بیشتر مشاهده مشاهده نمایید.برای اطلاع رسانی بیشتر مشاهده مشاهده نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2092

به "نگاهی به پیشنهادهای بامیلو در حراج آدینه (بلک فرایدی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به پیشنهادهای بامیلو در حراج آدینه (بلک فرایدی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید