آنالیز دقیق رنو کپچر با طراحی اسپرت و زیبا

به گزارش مجله رویگری، رنو کپچر در یک نگاه:

رنو کپچر یک خودروی زیبا و اسپرت است که برگرفته شده از یک خودروی مفهومی به همین نام می باشد .

آنالیز دقیق رنو کپچر با طراحی اسپرت و زیبا

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

1. طراحی

رنو کپچر به عنوان اولین رنوی شاسی بلند شهری از نظر ویژگی های داخلی و خارجی، چابک، پویا و زیباست. با استناد به تفکرات متخصصین رنو، با این خودرو اکتشافات جدیدی را در قلمرو طراحی، آسایش، تجهیزات و لذت تجربه خواهید نمود .

2. توجه به جزئیات

رنو کپچر هر آنچه که برای یاری به شما حتی در بدترین سفرها مورد احتیاج است را دارا می باشد از جمله: سیستم ناوبری و مولتی مدیای 100% لمسی، موتور با کارآیی بالا، سیستم یاریی آغاز حرکت بر روی سطح شیبدار، جایگاه با روکش های زیپ دار و قابل تعویض و حتی یک کارت هندز فری برای آرامش خاطر بیشتر شما…. سفر خوشی داشته باشید .

3. تجهیزات

رنو کپچر ماجراجویی مهیج است مخصوصاً اگر شما برای این ماجراجویی مجهز باشید.ما هر آنچه را که شما برای رانندگی آسانتر احتیاج دارید فراهم کرده ایم: سیستم ترمز ضد کشش ، سیستم لمسی multi-media، سیستم کنترل آب و هوا، سنسورهای پارک و دوربین عقب همه منتظر شما در داخل کابین رنو کپچر می باشند .

طراحی زیبا و اسپرت رنو کپچر

رنو کپچر قابلیت سفارشی سازی را دارا بوده و اساسا از طرح دو رنگ که سقف، ستون ها و قاب آینه ها را از بقیه خودرو متمایز می سازد، بهره می برد. رنو کپچر ضمن حفظ تعادل بین قدرت و سبکی، پیوستگی بین خطوط بدنه و نیم رخ زیبای خود را در کنار فضای جادار محفظه سرنشین به رخ می کشد. جای پای جمع و جور، ارتفاع خودرو تا زمین، چرخ های عظیم و گارد جلو، آنرا قادر می سازد تا تمام جنبه های ماشینی زندگی روزمره را با آن تجربه کنیم .

عملکرد عالی

به خودتان اجازه دهید که شیفته زیبایی رنو کپچر این شاسی بلند شهری رنو که برگرفته از نام و روح یک خودروی مفهومی به همین نام است بشوید. این خودرو شباهت و ویژگی های یک خودروی هاچ بک شهری را دارد. این خودرو با عملکردی عالی و غرور آمیز هویت جدید رنو را بیان می نماید. نرم، روان با خطوط متعادل که شخصیت قوی اما بدون زرق و برق آن را به نمایش می گذارد. ابعاد (4.12 m X1.77m ، 1.57m)، ارتفاع از سطح زمین (200 mm)، چرخ های عظیم (657 mm)، زه محافظ جانبی ضخیم.

  • محفظه سرنشین رنگی مناسب برای احساس خوشایند، گرم و آرام
  • گزینه های اختصاصی بیرونی و درونی مقرون به صرفه.
  • رنو کپچر اصالت پوشش دو رنگ را با طیف گسترده ای از تضاد رنگ، سایه ها و طراحی با هم در آمیخته است.

راحتی در رنو کپچر

1. موقعیت رانندگی بالا

از چشم انداز رنو کپچر لذت ببرید. با چرخ های عظیم و ارتفاع بالا، این شاسی بلند شهری چشم انداز گسترده ای از دور دستهای جاده و هر آنچه که اطراف آن است را می دهد. هر جایی که بروید، چیزی را از دست نمی دهید .

2. محور فرمان با قابلیت تنظیم در دو جهت

به منظور کسب راحتی بیشتر و رسیدن به غربیلک فرمان، ارتفاع آنرا تنظیم نمایید. همراه با تنظیم ارتفاع جایگاه خود .

3. راحتی عقب خودرو

از تمام راحتی جایگاه های تاشوی 60:40 عقب که به اندازه 16 cm حرکت می کنند لذت ببرید.

4. طراحی یکپارچه

با رنو کپچر عظیم فکر کنید! به منظور حداکثر راحتی، فضای داخل کابین دارای طراحی یکپارچه می باشد. بر حسب احتیاج به 3 عدد جایگاه کشویی و تاشوی عقب، فضای داخلی را تنظیم نمایید. فضای بار ویژگی های این طاقچه چند شرایطی را دارد که می تواند برداشته شده و یا وارونه گردد، همراه با یک روکش پلاستکی قابل شستشو با یک اسفنج ساده می باشد. در بالاترین شرایط، این طبقه مواردی را که نمی خواهید نشان داده شوند پنهان می نماید. در حالیکه در پایین ترین شرایط، فضای بارگذاری مکمل مفیدی را فراهم می آورد .

5. روکش جایگاه های قابل تعویض

در رنو کپچر تمیز نگهداشتن جایگاه آسان است! سیستم های زیپ دار و نوار چسبی به شما اجازه بیرون آوردن روکش جایگاه های جلو و عقب را می دهد. روکش جایگاه ها به دفعات 5 بار شستشو، گارانتی شده و برای خرید در انواع رنگ در فروشگاه موجود می باشد. رنو کپچر خود را با مجموعه ای از روکش جایگاه های موجود سفارشی نمایید .

6. کارت کلید رنو

رنو کپچر را حتی بدون قرار دادن کارت کلید در کارت خوان، قفل، باز و روشن نمایید. خودرو هنگامی که شما دستگیره درب یا درب بار را لمس می کنید قفل/باز می گردد. به منظور روشن کردن خودرو به آسانی دکمه Start را فشار دهید .

تکنولوژی های رنو کپچر

1. سیستم چندرسانه ای برای همه سلیقه ها

در داخل خودرو، یکی از دو سیستم نو آورانه MEDIA NAV و رنو R-Link را انتخاب نمائید. به تلفن هندز فری و موزیک مورد علاقه خود با استفاده از بلوتوث، سوکت USB و جک متصل شوید. به آسانی به سیستم های نوآورانه و توابع کاربردی شامل سیستم ناوبری Tom Tom، مولتی مدیا، تلفن، اطلاعات خودرو و همچنین کاتالوگی از برنامه های قابل دانلود از فروشگاه R-Link دسترسی پیدا کنید .

2. شبکه هوای فعال

از آیرودینامیک بهبود یافته و مصرف سوخت پائین تر که به لطف دریچه های هوای فعال ایجاد می گردد، لذت ببرید. این پره ها بطور اتوماتیک جریان هوای عبوری از رادیاتور را همراستا با احتیاج موتور برای خنک شدن، تنظیم می کنند .

ایمنی در رنو کپچر

1. کیسه های هوای جانبی، راننده و سرنشین

رنو کپچر با حجم وسیعی از کیسه های هوای راننده و سرنشین و همچنین کیسه های هوای جانبی و قفسه سینه با بازار آمده است .

2. کروز کنترل- محدود کننده سرعت

سرعت حرکت خودرو و یا حداکثر سرعت را با استفاده از کروز کنترل که در هر سطح خودرو از نظر تجهیزات موجود می باشد، تنظیم نمائید. شما می توانید تنظیم سرعت را با استفاده از کلید فرامین روی غربیلک فرمان انجام دهید .

3. سیستم کنترل پایداری خودرو (ESC)

سیستم کنترل پایداری خودرو به شما اجازه می دهد که در صورت افت موقت چسبندگی روی سطح جاده، خودرو را تحت کنترل خود حفظ نمائید. ترمز های یک و یا بیش از یک چرخ به منظور حفظ پایداری خودرو در جهت عمل می کنند. با آرامش کامل ذهنی رانندگی کنید .

4. سیستم یاریی ترمز اضطراری

سیستم یاریی ترمز اضطراری، با اعمال سریعتر حداکثر فشار ترمزی، طول مسافت ترمز گیری را بطور استاندارد همراه با سیستم ترمز ضد قفل کاهش می دهد .

5. سیستم روشنایی اتوماتیک هنگام گردش خودرو

موانع را به یاری سیستم روشنایی اتوماتیک هنگام گردش خودرو، سریعتر شناسایی کنید. روشنایی با میزان زاویه فرمان و سرعت خودرو تغییر می نماید. اکنون شما می توانید در مناطق با نور کم با ایمنی کامل بپیچید .

6. کلید وضوح دید (CLEAR VIEW)

آیا مایل به تمیز کردن شبنم روی شیشه ها هستید؟ این کار با استفاده از دکمه clear view بدون مشکل انجام می گردد. این سیستم بمنظور بهینه سازی شدت و راستای جریان هوا طراحی شده است. این سیستم تهویه مطبوع را با بکارگیری کلید گرمکن شیشه عقب روشن می نماید .

7. آینه های جانبی گرمکن دار

با یخ زدگی آینه های جانبی خداخافظی نمائید. مقاومت تعبیه شده در پشت آینه در هنگام فعال شدن باعث گرم شدن سطح آینه می گردد .

8. رتبه 5 خبرنگاران در آزمایش یورو NCAP

ایمنی شما اولویت اول ماست. بمنظور اثبات این موضوع، رنو کپچر پیروز به دریافت نشان 5 خبرنگاران در آزمون ایمنی غیر فعال تصادف که توسط موسسه مستقل Euro NCAP صورت گرفته است گشت. این نتیجه مقدمه ای بر معرفی الزامات سخت گیرانه تر در ژانویه 2013 بوده و یکبار دیگر اثباتی بر تخصص رنو در بخش ایمنی غیر فعال می باشد. ایمن برانید !

9. قفل مرکزی درها و شیشه های عقب

درها و شیشه های عقب را بمنظور جلوگیری از باز کردن آنها توسط بچه ها در هنگام حرکت خودرو، قفل نمائید. هیچ چیز آسان تر از انجام اینکار توسط کلید روی درب راننده نمی باشد .

10. ارتفاع زیاد از سطح زمین

با رنو کپچر حتی در شرایط سخت (چاله ها، جاده های خاکی، سرعت گیرها) ایمن برانید. حتی بر روی جاده های ناهموار یا چاله ها احتیاجی به نگرانی در مورد آسیب رسیدن به کف خودرو نمی باشد .

11. مود تغییر جهت در رنوکپچر

با انتخاب این مود (motorway mode) در هنگام تغییر جهت راهنما 3 بار عمل می نماید .

12. سیستم یاریی آغاز به حرکت روی سطح شیب دار

از این به بعد آغاز به حرکت روی جهت های شیب دار دیگر یک نگرانی نیست. وقتی پای خود را از روی پدال ترمز بر کی دارید، سیستم یاریی آغاز به حرکت روی سطح شیب دار فعال شده و خودرو را به مدت 2 ثانیه بر روی سطح ثابت نگه می دارد. این امر فرصت لازم را جهت شتاب گیری نرمال بدون هرگونه خاموش شدن را می دهد .

13. سیستم کنترل فاصله هنگام پارک

پارک کردن احتیاج به مهارت دارد، به همین دلیل است که رنو کپچر با سیستم کنترل فاصله هنگام پارک روانه بازار شده است. این سیستم با انتشار آلارم در مورد وجود هر گونه مانعی در پشت خودرو به شما هشدار می دهد. (با نزدیکتر شدن به مانع، فرکانس بوق ها بیشتر می گردد)

14. دوربین عقب

شما می توانید تصاویر عقب خودرو را بر روی صفحه نمایشگر مولتی مدیا دیده و خودرو خود را به راحتی پارک کنید .

کارایی های رنو کپچر

موتورهای ابداع شده رنو کپچر را که ترکیبی از لذت رانندگی به همراه راندمان سوخت و کاهش گاز گلخانه ای CO2 می باشد، تجربه نمائید .

ENERGY TCE 120 .1

آیا به دنبال یک موتور پرقدرت کم مصرف می گشت؟ موتور EDC TCE 120 خواسته شما را برآورده می نماید. این موتور یک رانندگی مالی با کارایی بالا را به همراه فراهم آوردن120 اسب بخار و 190 نیوتن متر گشتاور در 2000 دور در دقیقه ، در اختیار شما می گذارد. یک رانندگی نرم و روان به وسیله همراهی گیربکس 6 سرعته اتوماتیک 2 کلاچه با موتور فوق در انتظار شماست.مشخصه های رسمی مصرف سوخت به منظور اهداف مقایسه ای تهیه شده و مطابق با دستورالعمل اروپایی 80/1268 /EEC اندازه گیری می گردد. این آمار و ارقام مختص به هر مدل خودرو بوده و متعلق به یک خودروی خاص نمی باشد. مصرف واقعی خودرو می تواند به این دلیل که راندمان سوخت یک خودرو تحت تاثیر شرایط و رفتار رانندگی، آب و هوا و شرایط جاده تغییر نماید، متغیر باشد. استفاده از تجهیزات فنی نظیر کولر، می تواند بر روی مصرف سوخت تاثیر بگذارد .

2. تعالی تکنولوژی

رنو کپچر مظهر تخصص موتوری رنو بوده که در طول 35 سال سابقه در فرمول 1 و 11 عنوان قهرمانی دنیا توسعه یافته است .

3. کم کردن مصرف سوخت بدون کاهش توان

مدیریت دمای موتور که به افزایش دمای موتور شتاب بخشیده و راندمان انرژی را بالا می برد. سیستم stop & start، سوخت را در هنگامی که خودرو متوقف است ذخیره کرده و خودرو را بلافاصله در هنگام حرکت بعنوان بخشی از یک فرایند راه اندازی نرم و بدون ارتعاش روشن می نماید. در هنگام کاهش سرعت، با بهره گیری از سیستم مدیریت هوشمند انرژی ( ESM)، که انرژی را در هنگام ترمز گیری بهبود می بخشد، دینام باطری را که منبع تغذیه بخاری، سیستم تهویه مطبوع، رادیو، چراغ های جلو و فرمان برقی می باشد، شارژ می نماید. راحتی و واکنش سریع گیربکس اتوماتیک دو کلاچه را کشف نمائید. این گیربکس بر روی رنو کپچر با موتور Tce 120 موجود می باشد. شما از تفاوتها مطلع خواهید شد: هم مصرف سوخت و هم فراوری گاز گلخانه ای در مقایسه با مدل های با گیربکس معمولی کمتر می باشد.

4. گیربکس اتوماتیک EDC

4.

ما به منظور ایجاد یک رانندگی بسیار راحت، گیربکس اتوماتیک دو کلاچه (EDC) و 6 سرعته را توسعه دادیم. این گیربکس بر روی موتور Tce 120 موجود بوده و به شما اجازه شتاب گیری نرم و بدون تکان یا افت توان را می دهد. مصرف سوخت در این حالت قابل مقایسه با گیربکس مشابه معمولی می باشد .

منبع: setare.com
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1470

به "آنالیز دقیق رنو کپچر با طراحی اسپرت و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دقیق رنو کپچر با طراحی اسپرت و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید