بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در قورباغه

به گزارش مجله رویگری، تهران (پانا) - دل افکار یکی از بازیگران سریال قورباغه است که در فرایند فیلمنامه نقش مهمی دارد.

بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در قورباغه

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، شهروز دل افکار متولد 1362 و فارغ التحصیل کارشناسی هنر از دانشکده سینما و تئاتر است. این بازیگر تجربه نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی، سریال نمایش خانگی، فیلم سینمایی و تئاتر را در کارنامه دارد.

دل افکار در فیلم های سینمایی، چون خوب، بد، جلف، زرد، بی نامی، سریال تلویزیونی توماج و نمایش خسیس، باد شیشه را می لرزاند، تهران و ... بازی نموده همچنین در مقام کارگردانی حوزه تئاتر نیز فعالیت داشته است. با نگاهی به کارنامه این بازیگر به فعالیت پررنگ وی در تئاتر می رسیم.

مهمترین نقش آفرینی شهروز دل افکار بازی در نقش جواد در سریال نمایش خانگی قورباغه است مجموعه ای که از همان ابتدای ساخت تا به امروزبا حاشیه های فراوانی همراه است.

نقش آفرینی در کنار بازیگرانی چون صابر ابر، نوید محمدزاده و دیگر بازیگران مطرح قورباغه مهمترین فعالیت دل افکار است. البته وی بازیگری دست و پا بسته نیست و تجربه های خوبی پیش از این با کارگردان ها و بازیگران سرشناس داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1257

به "بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در قورباغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش جواد در قورباغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید