تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم منعقد شد

به گزارش مجله رویگری، دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ با هدف توسعه و ارتقای پژوهش با پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم منعقد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ با هدف توسعه و ارتقای پژوهش و مطالعات در حوزه صنایع فرهنگی تفاهم نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاهعلم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی امضاء شد. این تفاهم نامه همکاری در راستای مشارکت با صاحبان ایده های نوآورانه فرهنگ بنیان و بهره مندی از ظرفیت های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل دانشگاه و پارک به امضاء رسید.

توانمند سازی پژوهشی در حوزه صنایع فرهنگی، حمایت از ایده های نوآورانه در انجام طرح های پژوهشی و مطالعاتی صنایع فرهنگی، تقویت محتوای علمی موضوعات مرتبط با فعالیت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و ایجاد تسهیلات در انجام طرح های پژوهشی، بهره گیری از توان و ظرفیت های بالقوه دانشگاه، سوق دادن فعالیت های علمی دانشگاهیان به سمت احتیاج های پژوهشی و تشویق دانشجویان برای انجام پروژه های تقاضامحور در حوزه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی از مهم ترین زمینه های همکاری در این موافقت نامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 520

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ و پارک ملی علوم و فناوری های نرم منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید