تمرین ویژه برا عالیشاه، هفته آینده برمی شود

به گزارش مجله رویگری، عالیشاه ااوایل هفته آینده به تمرینات گروهی پرسپولیس برمی شود و اگر مشکل تازه ای پیش نیاید، به بازی با السد هم می رسد.

تمرین ویژه برا عالیشاه، هفته آینده برمی شود

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیسی ها به همان اندازه که از آسیب دیدگی امید عالیشاه نگران شده بودند، حالا خوشحال اند از بازگشت او پیش از بازی با السد. عالیشاه در دوحه از ناحیه زانو آسیب دید که گفتند رباط داخلی اش دچار کشیدگی شده و به دو سه هفته استراحت احتیاج دارد.

معنی اش این بود که او بازی برگشت با پرسپولیس را از دست داده و حتی به نظر می رسید پرسپولیسی ها برای به اشتباه انداختن حریف قطری چنین ادعایی را مطرح نموده اند. البته عالیشاه تا امروز نتوانسته بود تمرین کند و امروز هم بر اساس برنامه ای که پزشکان تیم با هماهنگی مارکوی بدنساز برایش نوشته بودند، تمرین کرد تا به زانوی آسیب دیده اش فشار نیاید.

بازگشت امید عالیشاه آقای سرمربی را امیدوار نموده و خبر امیدوارکننده تر این است که او از هفته آینده تمرینات جدی و سنگین تری را شروع خواهد نمود. اگر در این چند روز مشکل تازه ای پیش نیاید، امید عالیشاه از اوایل هفته آینده به تمرینات گروهی پرسپولیس برمی شود و به بازی با السد هم می رسد.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 7

به "تمرین ویژه برا عالیشاه، هفته آینده برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین ویژه برا عالیشاه، هفته آینده برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید