توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان!

به گزارش مجله رویگری، مهاجم پیشین نراتزوری به هموطن خود توصیه کرد در اینتر بماند و به بازی اش در سری A ایتالیا ادامه دهد.

توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان!

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا روز گذشته (سه شنبه) با انشار گزارشی مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و اینتر بر سر انتقال لائوتارو مارتینس به جمع آبی واناری ها در ازای پرداخت 60 میلیون یورو از جانب کاتالان ها و انتقال همزمان دو بازیکن بارسا به این تیم ایتالیایی، به توافق رسیده اند.

هرنان کرسپو 44 ساله که خود بین سال های 2002 تا 2003 و 2006 تا 2009 در خط حمله اینتر ایفای نقش می کرد، در گفت وگو با سایت گل، گفت: من دوست دارم لائوتارو بنا به هزار دلیل در اینتر بماند. او همین حالا هم در تیم عظیمی عضویت دارد و اگر دو یا سه سال دیگر در اینتر به همین شکل به کارش ادامه دهد، خوب می گردد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه گفت: باید با فشار موجود زندگی و همواره در بالاترین سطح بازی کرد. به عنوان یک بازیکن احتیاج به تعادل دارید تا بتوانید در یک صندلی خاص باشید. به نظرم برای لائوتارو هم خوب خواهد بود تا با انجام این کارها در این سطح بماند. او بازیکن جوانی است و تغییرات زیادی داشته است. این اولین فصلی است که مارتینس در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفته، فصلی که هنوز هم تمام نشده است.

کرسپو ماه گذشته در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفته بود: لائوتارو می تواند سرخیو آگوئروی جدید باشد. مارتینس مهارت خیلی بالایی در دریبل زدن ندارد، اما به نسبت آگوئرو بازیکنی در خدمت تیم تر است. لائوتارو همواره در حرکات تیمی مشارکت دارد، بنابراین هم می تواند به عنوان تک مهاجم بازی کند و هم اینکه در کنار مهاجمی دیگر همچون روملو لوکاکو و حتی با مهاجم سومی در خط حمله ایفای نقش کند. من واقعاً ذهنیت او را دوست دارم.

مارتینس 22 ساله با درخششی که این فصل در اینتر داشته، نظر باشگاه های عظیم اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب نموده است، اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد.

لائوتارو که این فصل در 31 بازی از رقابت های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است، تا انتها ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 910

به "توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید