جاماندگان دریافت یارانه حمایت معیشتی بخوانند!

به گزارش مجله رویگری، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت درباره خانواده های که مشمول یارانه نقدی و حمایتی نشده اند و متقاضی دریافت یارانه حمایت معیشتی هستند، جزئیات جدیدی اظهار داشت.

جاماندگان دریافت یارانه حمایت معیشتی بخوانند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین میرزایی درباره خانواده هایی جامانده از دریافت یارانه حمایت معیشتی اظهار کرد: پس از ثبت نام این خانواده ها در سامانه #6369* فرایند ارسال پیامک از سوی ستاد شناسایی شروع شد که تا به امروز 4 میلیون پیامک برای متقاضیان ارسال شده است، اما بعضی از متقاضیان به دلایل مختلف پیامک را دریافت نکردند و در چند نوبت پیامک برای آن ها ارسال شد که در نهایت معین شد که تلفن اعلام شده خاموش است، اما به جهت اینکه دغدغه مردم برطرف گردد از امروز صبح برای افرادی که درخواست شان در سامانه #6369* ثبت شده، اما پیامک دریافت نکرده اند، می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حساب در سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراحل ثبت اعتراض خود را ثبت نمایند.

وی توضیح داد: بنابراین همه افرادی که پیامک ارسال کردند، اما کد رهگیری دریافت نکرده اند با وارد کردن شماره حساب واریز یارانه های نقدی به جای کد رهگیری در سایت اشاره شده، می توانند وارد سایت شوند و درخواست خود را ثبت نمایند.

میرزایی اضافه کرد: همچنین سرپرستان خانواری که تلفن همراه به نامشان نیست برای ثبت نام در سایت مسئله ای ندارند و این هم تسهیلاتی برای آن ها سالمندان و کسانی که امکان تهیه سیم کارت ندارند و آن ها می توانند ثبت نام نمایند.

وی گفت: خانواده های که یارانه نقدی دریافت نکرده اند و مشمول بسته حمایتی هم نشده اند باید در انتظار اطلاعیه های بعدی ستاد معیشتی باشند و از اول دی ماه به پلیس +10 مراجعه نمایند که البته در فرصت های آینده شرح لازم در این زمینه اعلام خواهد شد.

میرزایی اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد شناسایی مشمولان فقط متولی حمایت معیشتی است و موضوعاتی نظیر یارانه ها، جامانده ها مشمول وظایف این وزارتخانه نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 536

به "جاماندگان دریافت یارانه حمایت معیشتی بخوانند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاماندگان دریافت یارانه حمایت معیشتی بخوانند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید