جزئیات امکان جدید جستجوی گوگل برای گردشگران ، نوار قیمت هتل ها به جستجوی گوگل آمد

به گزارش مجله رویگری، گوگل رزرو سریع هتل ها را به نتیجه جستجوی خود افزود تا گردشگرانی که به دنبال اطلاع از وضعیت هتل ها و قیمت آنها هستند سریعتر به نتیجه برسند.

جزئیات امکان جدید جستجوی گوگل برای گردشگران ، نوار قیمت هتل ها به جستجوی گوگل آمد

خبرنگاران: سایت گوگل مدت هاست با همکاری سایت های دیگر امکان رزرو هتل را در نتایج نخست صفحه جستجوی خود قرار می دهد. گوگل هر بار سعی می نماید با ساده سازی این امکان، مخاطبان رزرو هتل ها را به خود جذب کند.

پیش از این در زمان جستجوی نام هتل ها در گوگل صفحه ای با جزییات بسیاری برای رزرو هتل ها در میان نتایج جستجوی گوگل قرار می گرفت که اطلاعات مختلف زمان رزرو، هزینه و حتی هتل های مشابه در آن وجود داشت.

حالا گوگل یک نوار قیمت ساده را نیز در میان نتایج جستجوی خود قرار داده است که در نگاه اول می تواند به گردشگرانی که دنبال هزینه اقامت در هتل های مختلف هستند یاری بزرگی کند. مخاطبان می توانند با چند کلیک روی این نوار به سرعت اتاق خود را در هتل انتخاب و به قیمت رزرو نهایی برسند.

به گزارش خبرنگاران، قطع بودن روابط اقتصادی ایران با کشورهای دیگر باعث شده که بسیاری از سایت های معروف امکان پرداخت اقتصادی به ایران نداشته باشند. سرویس فعلی گوگل نیز در نهایت به صفحه پرداخت منتهی می گردد اما معین نیست امکان رزور صد در صدی برای هتل های ایران وجود دارد یا نه. قطع بودن سیستم اقتصادی ایران با کشورهای دیگر باعث شده که تمام مراحل اقتصادی به صورت پرداخت اسکانس صورت می گیرد.

منبع: چمدان
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 184

به "جزئیات امکان جدید جستجوی گوگل برای گردشگران ، نوار قیمت هتل ها به جستجوی گوگل آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات امکان جدید جستجوی گوگل برای گردشگران ، نوار قیمت هتل ها به جستجوی گوگل آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید