جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم الشریعه!

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال قرار است امروز سه شنبه برگزار گردد. تشکیل تیم ملی فوتسال ب که برای اولین بار از سوی خبرنگاران رسانه ای شد، در هفته های گذشته سر و صدای زیادی به پا نموده و حاشیه های مختلفی را در پی داشته است.

جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم الشریعه!

حسین شمس عضو کمیته فنی به عنوان مدافع تشکیل این تیم، در مصاحبه های مختلف به شدت از سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال انتقاد نموده است. شمس در این مصاحبه ها تاکید داشته است که ناظم الشریعه مقابل تشکیل این تیم مقاومت می نماید و به خاطر لزوم جوانگرایی، باید این تیم را به صورت مستقل از تیم ملی اصلی تشکیل بدهد.

از سوی دیگر ناظم الشریعه هم عنوان نموده که جوانگرایی لازم را در تیم ملی داشته است و کمیته فنی می تواند علاوه بر تیم ب، تیم های دیگری را هم تشکیل بدهد.

شمس امروز در مصاحبه جدیدش تیغ انتقاداتش از ناظم الشریعه را تیزتر و او را متهم نموده است که به برخی از ملی پوشان برای مصاحبه علیه شمس خط داده است. عضو کمیته فنی همچنین مدعی شده ناظم الشریعه مقابل تشکیل تیم ب مقاومت می نماید چون می خواهد هم استانی هایش (فارس) را در این تیم به کار بگیرد.

در هر صورت جلسه کمیته فنی امروز با حضور ناظم الشریعه، کریمی و پطروس سرمربی، سرپرست و مربی تیم ملی از یک طرف و حسین شمس و دیگر اعضای کمیته تشکیل می گردد و می توان آنرا به خاطر تقابل سرمربیان سابق و فعلی تیم ملی یکی از حساسترین جلسات این کمیته دانست؛ نشستی که قطعاً بدون حاشیه نخواهد بود و طرفین به دلیل اظهارات و ادعاهایشان، برای ساعاتی به صورت رودررو چالش هایی را تجربه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 857

به "جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم الشریعه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه حساس کمیته فنی فوتسال با حضور شمس و ناظم الشریعه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید