جنگ مجازی کاربران هندی و طرفداران پرسپولیس

به گزارش مجله رویگری، درگیری مجازی بین فوتبال دوستان کشور هند و طرفداران پرسپولیس به اوج خود رسیده است

جنگ مجازی کاربران هندی و طرفداران پرسپولیس

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاید اولین جرقه این درگیری را سایت باشگاه پرسپولیس زد. هنگامی که باشگاه پرسپولیس با اشاره به لشگر کشی نادرشاه افشار به هندوستان خبر از فتح هند و گوا این بار در زمین فوتبال داد. این پست اینستاگرامی باعث خشم هندی ها شد و واکنش های زیادی به این پست بین مردم هند صورت گرفت. هرچند باشگاه پرسپولیس آن را ویرایش و در اقدامی شایسته بابت این پست عذرخواهی کرد.

البته فوتبال ورزش اول هند نیست و طرفداران زیادی هم در این کشور پر از جمعیت ندارد. کاربران هندی در پاسخ به کری خواندن طرفداران پرسپولیس اعلام نموده اند برای قدرت نمایی، تیم کریکت خود را بفرستید و البته که بعضی طرفداران ایرانی نیز به یاری هندی ها شتافته و به جنگ مجازی طرفداران پرسپولیس رفته اند و حتی پیج هایی را در فضای مجازی با عنوان طرفداران گوای هند در ایران تاسیس نموده اند!

هندی ها که بابت توهین به تاریخ کشورشان ناراحت هستند در فضای مجازی علیه پرسپولیس مطالبی را منتشر می نمایند و طرفداران پرسپولیس نیز با اشاره به معطلی 4 ساعته پرسپولیس در فرودگاه و البته کم کاری هندی ها در اعلام تست کرونا، از AFC انتقاد نموده اند چرا میزبانی را به کشوری داده که از دید آن ها فاقد استاندار های لازم برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا است.

به نظر می رسد این جدال مجازی همچنان ادامه خواهد داشت و بی شک نقش دو باشگاه پرسپولیس و گوا در آرام کردن این جو بسیار مهم خواهد بود. صد البته بازی ها بدون تماشاگر برگزار می گردد و این جنگ و جدل ها در حد فضای مجازی باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1458

به "جنگ مجازی کاربران هندی و طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ مجازی کاربران هندی و طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید