لغو ملاقات پرسپولیس - ذوبآهن در دست آنالیز

به گزارش مجله رویگری، احتمال لغو ملاقات پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان از هفته ششم رقابت های لیگ برتر، با توجه به ابتلای تعدادی از اعضای تیم ذوب آهن به کرونا، بالاست.

لغو ملاقات پرسپولیس - ذوبآهن در دست آنالیز

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملاقات هفته پنجم پرسپولیس مقابل نساجی، با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و سختگیرانه کشور قطر در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شد تا ریسک ابتلا به کرونا با سفر بین دو استان برای پرسپولیسی ها بالا نرود. حالا خبر رسیده است که احتمالاً ملاقات این تیم مقابل ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر نیز لغو خواهد شد.

امروز خبر رسید که شش بازیکن و یک عضو کادر فنی ذوب آهن به کرونا مبتلا شده اند و هفت هشت نفر دیگر تست های مشکوک به کرونا داشته اند. از همین رو ریسک مواجهه پرسپولیسی ها با ذوب آهن برای ملاقات در روز 22 آذر ماه و یک هفته مانده به ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاست که احتمال لغو این ملاقات وجود دارد و این مسئله در سازمان لیگ در دست آنالیز قرار گرفته است.

همچنین درباره ملاقات ذوب آهن - شهر خودرو در هفته پنجم نیز که دو روز دیگر (یکشنبه) در اصفهان برگزار خواهد شد، هنوز تصمیم گیری نشده است و باید دید با توجه به ابتلای شش بازیکن ذوب آهن و مشکوک بودن تعدادی دیگر، سازمان لیگ چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1278

به "لغو ملاقات پرسپولیس - ذوبآهن در دست آنالیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ملاقات پرسپولیس - ذوبآهن در دست آنالیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید