معاون اجرایی پرسپولیس: در پرونده کالدرون شکست می خوریم

به گزارش مجله رویگری، ما هم پرسپولیس هستیم و طرفداران بی شمار توقع دارند تیم مان با دست پر از بوشهر بازگردد. تیم ما هم کوشش می نماید بتواند به مرحله بعدی برسد. باید از کادرفنی و بازیکنان مان تشکر کنم که حدود دو سال در 4-3 جام می جنگند و هیچ استراحتی نداشتند. پس از اتمام لیگ برتر و جام حذفی سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا را آغاز نموده و تا فینال پیش رفتیم.

معاون اجرایی پرسپولیس: در پرونده کالدرون شکست می خوریم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه نتوانستیم مبلغ قرارداد کالدرون را پرداخت کنیم و سپس فسخ قراردادش صورت گرفت به احتمال خیلی زیاد در این پرونده بازنده خواهیم بود.

به گزارش فارس، ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط پرسپولیس در آستانه ملاقات با شاهین بندعامری گفت: به طرفداران برد دربی را تبریک گفته و امیدوارم تیم ما همچنان در صدر و سبب افتخار طرفداران باشد. پرسپولیس به عنوان یک باشگاه ارزشی و قدیمی برای تمام تیم ها احترام قائل است و کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان ما می دانند فوتبال ورزشی است که باید در زمین اتفاق بیفتد و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. می دانیم شاهین بندرعامری تیم خوبی بوده که توانسته تا این مرحله بالا بیاید. برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم.

وی ادامه داد: ما هم پرسپولیس هستیم و طرفداران بی شمار توقع دارند تیم مان با دست پر از بوشهر بازگردد. تیم ما هم کوشش می نماید بتواند به مرحله بعدی برسد. باید از کادرفنی و بازیکنان مان تشکر کنم که حدود دو سال در 4-3 جام می جنگند و هیچ استراحتی نداشتند. پس از اتمام لیگ برتر و جام حذفی سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا را آغاز نموده و تا فینال پیش رفتیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس افزود: تنها تیم ایرانی هستیم که در چهار جام مدعی هستیم. لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و لیگ قهرمان آسیا را پیش رو داریم که واقعا شرایط را برای بازیکنان سخت می نمایند. اما آنها حرفه ای هستند و به خوبی مسائل را مدیریت می نمایند. امیدوارم بتوانیم با بیشترین جام از مسابقات سال جاری خارج شویم.

شکوری درباره میهمان بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: با توجه به تجربه خوبی که باشگاه پرسپولیس دارد، کادر مدیریتی و کارکنان باشگاه نیروهای متخصص در امور مربوط به این مسابقات شدند که این نکته مثبتی است. باشگاه پرسپولیس چندین چندین سال است نیروهای متخصص را برای لیگ قهرمانان پرورش می دهد.

وی ادامه داد: ما باید به تاجیکستان برویم و در چمن مصنوعی بازی کنیم. متاسفانه با توجه به شرایطی که از سوی کمیته مسابقات AFC برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده، تیم هایی که از گروه ما و تیم تاجیکستانی به عنوان تیم اول بالا می آمدند باید در مرحله یک هشتم نهایی بهم می خوردند. البته دنبال بهانه جویی نیستم و این تفکر در تیم پرسپولیس حاکم شده تیمی که می خواهد قهرمان گردد باید این مسائل را مدیریت کند.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص دلیل میزبانی تاجیکستان بیان کرد: از قبل قرعه کشی اجرا شده بود و هر تیمی که از گروه ما و آنها به عنوان تیم اول بالا می آمد باید در خانه صدرنشین گروه A به زمین می رفت. این موضوع با قرعه کشی اجرا شده است. به هر حال باید بازی در تاجیکستان برگزار گردد اما برای برنامه ریزی کل نامه نگاری ها را انجام داده و تمام شرایط را می سنجیم. با این وجود برای پیروزی به تاجیکستان می رویم زیرا خواست طرفداران است.

شکوری در باره شرایط اقتصادی باشگاه پرسپولیس شرح داد: درباره این موضوع درد دل زیادی داریم. پرسپولیس در 4 سال اخیر پرچمدار فوتبال ایران در آسیا بوده و شاید بخشی از سهمیه های ایران از لیگ قهرمانان در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به حضور پرقدرت پرسپولیس در این مسابقات است. با وجود اینکه در این شرایط کرونایی 40 میلیون طرفدار را سرگرم می کنیم هیچ ردیف بودجه ای برای پرسپولیس در نظر گرفته نشده است.

وی اضافه نمود: در یک جدال و رقابت نابرابر در فصل جابجایی هستیم، واقعا هزینه های باشگاه پرسپولیس بسیار سنگین است. تیم ما اکنون برای رفت و برگشت به بوشهر و سفر به اصفهان باید تست کرونا داده و پرواز چارتر بگیرد. به جز بحث هتلینگ و سایر موارد هزینه های زیادی هم انجام می دهیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا محمدحسین کنعانی زادگان با باشگاه قطری قرارداد بسته گفت: قرارداد 6 بازیکن ما در خاتمه فصل به اتمام می رسد. از بازیکنان به شکل شفاهی و مکتوب درخواست کردیم در باشگاه حضور پیدا نمایند و تمام سعی مان را انجام می دهیم که بازیکنانمان حفظ گردد. هیچ یک از بازیکنان اعلام ننموده که با باشگاه دیگری قرارداد بسته است. منتظر کاهش فشردگی مسابقات هستیم. اطلاعی از شرایط کنعانی زادگان اطلاعاتی نداریم. خود بازیکن هم تا به امروز چیزی به ما اعلام ننموده است.

شکوری اضافه نمود: خیلی شفاف با مردم صحبت نموده و سعی می کنیم بازیکنان مان را حفظ کنیم اما باز هم به بحث بودجه می رسیم. ردیف بودجه ای برای پرسپولیس وجود ندارد، همه می دانیم شاید یک تا دو تیم واقعا در ایران خصوصی باشند و سایر تیم ها به نوعی بودجه های کلانی را از دولت دریافت می نمایند.

وی اضافه نمود: بازیکنی داشتیم که نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و برای یک و نیم فصل، 6 برابر قراردادش با ما را از باشگاه دیگر گرفته است. یعنی برای نیم فصل از آن باشگاه دو برابر کل قراردادش با پرسپولیس را گرفته است. این مسائل شرایط را برای باشگاه پرسپولیس سخت می نماید. باشگاه پرسپولیس راه درآمد دیگری به جز کارگزار ندارد و با توجه به پرونده برانکو و بودیمیر و سایر هزینه ها کل درآمد کارگزار دریافت و صرف این هزینه ها شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و سایر درآمدهایی که در کل جهان باشگاه های فوتبال از آن طریق ها هزینه هایشان را دریافت می نمایند نداریم. در اینجا یا باید طرفداران پای کار بیایند یا فکر دیگری گردد. این بحث در خصوص استقلال هم هست.

شکوری درباره پرونده خارجی باشگاه پرسپولیس گفت: سعی می کنیم در باشگاه پرسپولیس کمتر به طرفداران استرس بدهیم و زمانی که کاری نهایی شد اعلام کنیم اما باید قبول کرد این باشگاه از گذشته پرونده هایی دارد که روی هم تلنبار شده است. کوشش می کنیم تک تک آنها را پاک کنیم. پرونده بسیار مهم ما در حال حاضر مربوط به گابریل کالدرون است که با توجه به قراردادی که با آن بسته شده قطعا رأی آن می آید.

وی در گفت و گو با رادیو ورزش ادامه داد: با توجه به اینکه نتوانستیم مبلغ قراردادش را پرداخت کنیم و سپس فسخ قراردادش صورت گرفت به احتمال خیلی زیاد در این پرونده بازنده خواهیم بود. در کنار آن پرونده اوساگونا و چند پرونده ریز دیگر هم پیش رو داریم . شاید برای اولین بار باشد که پرسپولیس از بازیکنی شکایت نموده و آن بازیکن آنتونی استوکس است امیدوارم بتوانیم در آن پرونده برنده شویم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1542

به "معاون اجرایی پرسپولیس: در پرونده کالدرون شکست می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون اجرایی پرسپولیس: در پرونده کالدرون شکست می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید