حذف حسابهای گوگل پلاس از دوم آوریل اغاز می گردد ، پایانی برای یک شبکه اجتماعی غیرمحبوب

به گزارش مجله رویگری، گوگل از دوم آوریل آغاز به حذف حسابهای گوگل پلاس خواهد نمود و درواقع این حسابها از این تاریخ دیگر وجود نخواهند داشت.بر اساس بیانیه رسمی گوگل، گوگل پلاس به علت بعضی ضعف های امنیتی در این تاریخ رسما تعطیل خواهد شد.

حذف حسابهای گوگل پلاس از دوم آوریل اغاز می گردد ، پایانی برای یک شبکه اجتماعی غیرمحبوب

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس اعلام گوگل در تاریخ مشخص شده، تمامی حساب ها و صفحات گوگل پلاس برای کاربران غیر قابل دسترسی خواهد بود و محتوای آن، از جمله عکس ها و ویدیوها از بایگانی آلبوم، آغاز به حذف خواهد شد. البته گوگل می گوید فرایند حذف ممکن است کمی طول بکشد.

علت این اعلامیه این است که گوگل میخواهد به کاربران هشدار دهد هر چه سریعتر نسبت به دانلود و ذخیره مطالب قبل از حذف کاملشان اقدام نمایند.

گوگل طی ماه دسامبر سال گذشته اظهار داشت که گوگل پلاس برای کاربران در ماه آوریل تعطیل خواهد شد اما تاریخ مشخصی را ارائه نکرد.در آن موقع، گوگل در خصوص دلایل متوقف شدن این سرویس به چالش های مرتبط با حفظ یک محصول پیروز و استفاده کم کاربران از این پلت فرم اشاره نمود.

طی ماه اکتبر سال گذشته، وال استریت ژورنال گزارش کرد که داده های بیش از 500 هزار کاربر گوگل پلاس طی یک دوره سه ساله در معرض افشا و نقض حریم خصوصی قرار گرفته است، اما این شرکت تصمیم گرفته که در خصوص این موضوع سکوت کند.

2 ماه بعد، گوگل اظهار داشت که بیش از 52 میلیون کاربر گوگل پلاس تحت تاثیر یک مشکل جدی فرار گرفته اند و اطلاعات شخصی آنها از جمله نام ها، آدرس های ایمیل، مشاغل و... آنان افشا شده است. این مسئله باعث شد که این شرکت سریعتر از مدت زمانی که پیش از این مشخص نموده بود به فکرمتوقف کردن فعالیت گوگل پلاس بیفتد و زمان این کار را از اوت 2019 به آوریل 2019 حرکت دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 90

به "حذف حسابهای گوگل پلاس از دوم آوریل اغاز می گردد ، پایانی برای یک شبکه اجتماعی غیرمحبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف حسابهای گوگل پلاس از دوم آوریل اغاز می گردد ، پایانی برای یک شبکه اجتماعی غیرمحبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید