خبرنگاران بالغ بر 28 هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد

به گزارش مجله رویگری، کرمان - خبرنگاران - رئیس پلیس امنیت مالی استان کرمان از کشف یک انبار احتکار کالا با 28 هزار و 290 قلم انواع مواد خوراکی و دستگیری یک فرد متخلف در عملیات ماموران اداره مبارزه با جرایم مالی اطلاع داد.

خبرنگاران بالغ بر 28 هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز پنجشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها اضافه نمود: ماموران اداره مبارزه با جرایم مالی در پی کسب خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی مواد خوراکی در یک انبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ دستور مقام قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صمت استان از این انبار بازدید کردند که در این رابطه 28 هزار و 290 قلم انواع مواد خوراکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت مالی استان کرمان با بیان اینکه با توجه به مخفی کردن این اقلام و عدم اعلام موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس برای پلیس محرز شد، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام را سه میلیارد و 160 میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ میرحبیبی بیان نمود: در این رابطه محموله توقیف و مالک اصلی آن نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1502

به "خبرنگاران بالغ بر 28 هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بالغ بر 28 هزار قلم مواد غذایی احتکار شده در کرمان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید