خبرنگاران 250 تن گوشت مرغ در روانسر فراوری می گردد

به گزارش مجله رویگری، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: با جوجه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، تا اواسط آذر ماه حدود 250 تن گوشت مرغ در این شهرستان فراوری و به بازار مصرف عرضه می گردد.

خبرنگاران 250 تن گوشت مرغ در روانسر فراوری می گردد

سیاوش کهزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: پنج واحد مرغداری با ظرفیت 100 هزار قطعه در روزهای آینده این میزان گوشت سفید را روانه بازار خواهند کرد.

وی ادامه داد: تا پایان آبان ماه 37 واحد مرغداری گوشتی در این شهرستان با ظرفیت 650 هزار قطعه، جوجه ریزی نموده اند و در فواصل زمانی مختلف به بازار عرضه می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر با بیان اینکه 25 درصد مرغ استان در روانسر فراوری می گردد، یادآور شد: 120 واحد مرغداری فعال با ظرفیت سالیانه 2 میلیون قطعه در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز روز گذشته (دوشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، بیان کرد که کاهش جوجه ریزی در مهر ماه و افزایش قیمت نهاده ها علل گرانی گوشت مرغ در بازار است.

نوربخش حاتمی با بیان اینکه این افزایش قیمت گوشت مرغ غیرمنطقی است، گفت: کمبودی برای تامین مرغ مورد احتیاج بازار استان نداریم از این رو به نظر می رسد که در روزهای آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1233

به "خبرنگاران 250 تن گوشت مرغ در روانسر فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 250 تن گوشت مرغ در روانسر فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید