راهنمای سفر به بن

به گزارش مجله رویگری، سفر به آلمان چیزی بیش از یک تجربه خاطره انگیز و جالب است. این کشور، با تاریخ غنی، هنر سرشار و موسیقی منحصر به فرد، در هر شهر خود درهای تازه ای از زیبایی را به روی شما می گشاید. هر نقطه از این کشور اروپایی، از جنگل سر سبز شده تا به جا که می نگرید، روحتان تازه گردد. با این وجود، بعضی از شهرهای آلمان هست که نباید ملاقات از آن ها را به هیچ وجه از دست داد و بن بدون شک یکی از همین شهرها به شمار می آید. راهنمای سفر به بن مطلبی است که هر فرد علاقمند به سفر به آلمان باید بخواند.

راهنمای سفر به بن

اتفاقات مهم و تاریخی، نام بن را با وقایع مهمی گره زده است؛ برای مثال، این شهر نه تنها از سال 1949 تا 1990 میلادی پایتخت آلمان غربی به حساب می آمد، بلکه قدمت آن بیش از 2000 سال تخمین زده می گردد!

این موضوع باعث شده تا بن به یکی از قدیمی ترین شهرهای آلمان بدل گردد اما این همه آن چیزی نیست که پایتخت سابق آلمان غربی به آن می بالد! در سال 1770، هنرمندی در این شهر دیده به جهان گگردد که تا امروز نیز جهانینان را مسحور جادوی موسیقی خود نموده است: لودویگ فان بتهوون.

جالب اینکه امروزه بن به شهر بتهوون نیز معروف است و از زمان های دور، خیابان منتهی به خانه این موسیقیدان شهیر به مکانی مقدس برای عاشقان موسیقی تبدیل شده بود تا از سرتاسر جهان به ملاقات این خانه بیایند. ناگفته نماند که این خانه به موزه ای تبدیل شده که بزرگترین مجموعه از آثار بتهوون را در خود جای داده است. علاوه براین، این شهر همه ساله در فستیوال بتهوون، به پسر او نیز بابت تفسیرهای خارق العاده ای که از موسیقی پدرش کرد، ادای احترام می نماید.

موقعیت جغرافیایی شهر بن

شهر بن، در حاشیه غربی کشور آلمان واقع شده است، به طوری که با بلژیک مرز مشترک دارد. این شهر که در ایالت نوردرین-وستفالن واقع شده، در مجاورت رود راین قرار گرفته و بدون شک بخشی از زیبایی های خود را وامدار این رود مهم در اروپا است. این شهر با جمعیتی نزدیک به 319 هزار نفر، همسایه جنوبی شهر کلن به حساب می آید که تا پیش از اتحاد دو آلمان در سال 1990 پایتخت آلمان غربی بود.

درنتیجه یکی از مهم ترین شهرهای آلمان محسوب می شد و همچنان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم به ذکر است، کشور آلمان از 16 ایالت تشکیل شده که هر کدام دارای اختیارات زیادی هستند و تا میزان زیادی به طور خودمختار عمل می نمایند؛ با این حال، همگی تحت نظارت و رهبری دولت مرکزی هستند.

آب و هوا و راهنمای سفر به بن در بهترین زمان ممکن

شهر بن برخلاف بسیاری از دیگر شهرهای آلمان دارای آب و هوای اقیانوسی است. درنتیجه از دیگر شهرهای این کشور گرم تر است، تابستان های معتدل و زمستان های بسیار سردی دارد و هوا به طور معمول در این شهر ابری است. این شهر میانگین دمای سالیانه ای برابر 10 درجه سانتی گراد دارد و میزان بارندگی سالیانه به طور متوسط در بن به بیش از 740 میلی متر می رسد. اما اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید، بهترین زمان سفر به بن از نیمه های ماه ژوئن تا نیمه های ماه سپتامبر، مقارن با نیمه های خرداد تا نیمه های شهریور است.

در این زمان شهر پر از توریست می گردد و اگر از جمعیت انبوه کلافه می شوید و در عین حال قصد دارید تا در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید، شاید بهتر باشد زمان دیگری را برای سفر انتخاب کنید. البته این نکته را هم به خاطر داشته باشید که درصورتی که سرما شما را آزار نمی دهد، مقرون به صرفه ترین زمان برای سفر به بن و کشور آلمان فصل زمستان است.

اطلاعات کلی شهر بن

واحد پول این شهر یورو و زبان رسمی مردم در آن آلمانی است. همچنین نوع برق شهری در آلمان، برق 230 ولت بوده که باید به آن توجه داشت. همچنین پیش شماره ای که برای تماس به آلمان باید آن را بگیرید 0049 است.

شماره های اضطراری هم از قرار زیر است:

پلیس: 110

خدمات امدادی و آتش نشانی: 112

اقامت در شهر بن

هزینه های اقامت در این شهر تنوع زیادی دارد، بنابراین شما می توانید با بودجه های مختلف در این شهر اوقات خوبی را پشت سر بگذارید. هزینه اتاق هتل در این شهر حدود 50 یورو برای هر شب است اما برای اقامت در یک هتل با قیمت مناسب باید بین 45 تا 60 یورو هزینه کنید. برای خورد و خوراک هم هیچ مسئله ای وجود ندارد.

خوراکی ها خوش طعم و ارزان هستند و اگر تصمیم بگیرید به جای بیرون رفتن، خودتان تهیه غذا را بر عهده بگیرید، هزینه هایتان حتی از این هم پایین تر می آید!

در مقابل هزینه غذا و خوراکی، هزینه حمل و نقل کمی بالا به نظر می رسد. به خصوص اگر تصمیم بگیرید بین شهرها تردد کنید، بهترین گزینه اتوبوس های شب رو یا قطارها هستند. با این وجود، وسایل حمل و نقل درون شهری همچنان قیمت مناسبی دارند که تردد در داخل شهر را ساده و راحت می سازد.

لازم به ذکر است که مجموعه توریستی خبرنگاران، با ارائه انواع خدمات سفر و پشتیبانی 24 ساعته، همیشه در کنار مسافران است. بنابراین، در صورت بروز هر نوع سوال یا پرسش، تنها کافی است تا با شماره 8540 تماس بگیرید و سوالات خود را در زمینه پرواز، هتل و تورهای ارائه شده بپرسید.

راهنمای سفر به بن و هتل های پیشنهادی

در شهر بن مانند هر شهر دیگری، هتل های زیادی وجود دارد که بنا به علایق، احتیاج و بودجه خود می توانید در یکی از آن ها اتاق رزرو کنید. در ادامه، بعضی از بهترین هتل را از نگاه توریستان به شما معرفی می کنیم.

هتل گرنی داچس هاوس | Garni Deutsches Haus

این هتل در یک محوطه خلوت و دنج در قلب شهر بن واقع شده و تنها 400 متر با خانه بتهوون فاصله دارد. همچنین رود راین در فاصله 600 متری از این هتل قرار گرفته و در نتیجه یکی از بهترین دسترسی ها را به جاذبه های مهم این شهر دارد. جالب است بدانید که اگر هوا خوب باشد، مهمانان می توانند در باغ بنشینند و براساس نظرات کاربران، اینجا یکی از بهترین هتل های بن به حساب می آید.

بوتیک هتل درسین | Boutiquehotel Dreesen

ویلای گودزبرگ، یک مجموعه اقامتی در دو وقسمت زیبا و جذاب است که در آن می توانید علاوه بر اتاق به یک سالن و باغ مشترک هم دسترسی داشته باشید. خدمات بهداشتی در این هتل در سطح بالایی قرار گرفته است و تمامی اتاق ها شامل حمام اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صبحانه هم هر روز در بخشی مجزا در هتل سرو می گردد، با این حال اگر بخواهید رستوران های زیادی را به راحتی در اطراف پیدا می کنید. از آن جا هم که دوچرخه سواری ورزش محبوب مردم این ناحیه است، می توانید یکی اجاره کنید تا دور و اطراف را بگردید.

اقامتگاه بن-بتهوون | Motel One Bonn-Beethoven

اقامتگاه بن-بتهوون با ویژگی هایی مانند تهویه مطبوع، فضایزیبا و دلنشین و اتاق هایی با امکانات رفاهی مناسب، در 700 متروی سالن اپرای بن واقع شده و درنزیکی بعضی از مهم ترین جاذبه های این شهر قرار گرفته است. کارمندان این متل می توانند به زبان های آلمانی و انگلیسی جوابگوی شما باشند که این موضوع یک مزیت مهم تلقی می گردد. همچنین این متل زیبا و صمیمی در نزدیکی مراکز خرید بن نیز قرار گرفته است که دوستداران خرید را کاملا راضی می نماید.

شکم گردی در بن

در بن جشنواره های غذا هواداران زیادی دارد و به طور کلی آلمانی ها سلیقه خوبی در پخت انواع خوراکی ها دارند. برای مثال رولادن (Rouladen) یکی از غذاهای رایج در آلمان است که درحقیقت نوعی رولت گوشت به حساب می آید. کاززپتسل (Kasespatzle) نیز نوعی پاستای مخصوص آلمان ها است و از آنجا که داغ داغ روی میز آورده می گردد، باید در خوردن آن دقت کنید!

ضمناً، پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال اطلاعات بیشتری درمورد سفر به این کشور هستید، راهنمای سفر به آلمان را نیز مطالعه کنید.

رستوران های پیشنهادی در بن

غذاهای آلمانی مانند فرهنگ و آداب و رسوم این کشور، از غنا و اهمیت زیادی برخوردارند. این مردم خوش سلیقه، با غذاهای خوش طعم و رنگارنگشان بدون شک شما را به حیرت وا می دارند. برای چشیدن بعضی از غذاهای بی نظیر این کشور می توانید به این رستوران ها مراجعه کنید.

رستوران پستیس | Pastis

این رستوران کوچک حس فرانسه را در قلب بن برای شما زنده می نماید و باید بگوییم که بسیار رمانتیک است. وعده نهار در این رستوران فوق العاده است و با 15 یورو می توان دو بار قهوه سفارش داد.

شماره تماس:

0228-4270969

وب سایت: pastisbonn.com

بورهاوس بونش | Brauhaus Bönnsch

در این رستوران می توانید نوشیدنی های سنتی را پیدا کنید که توسط مردم محلی ساخته می شوند و توریستان را از همه جای جهان برای امتحان کردن آنها به بن می کشانند. تصاویری هم از بازیگران و مشاهیر بر دیوارهای این رستوران به چشم می خورد که حکایت از پرطرفدار بودن و قدمت آن دارد.

شماره تماس:

0228-610650

وب سایت: boennsch.de

کافه بلوت | Cafe Blute

دیوارهایی که با ظروف رنگارنگ چایخوری تزیین شده اند، حکایت از علاقه صاحب این کافه به چای و قهوه دارند و با اینکه مبلمان چندان با دکوراسیون هماهنگ نیست اما راحت است و می توان دقایقی را روی آن ها لم داد. کیک های خانگی خوش طعم این کافه هر روز عوض می شوند و شما با طعم های مختلف غافلگیر می شوید تا دلتان بخواهد هر روز به این کافه سر بزنید!

نکته جالب دیگر در خصوص این کافه این است که تمامی مبلمان و تزییات در آن قابل خرید است؛ پس اگر از چیزی خوشتان آمد، می توانید آن را با خود به خانه ببرید!

شماره تماس:

0228-99449629

منبع: الی گشت
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 879

به "راهنمای سفر به بن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید