معرفی کامل هتل گرانادا لاکچری آنتالیا ، 5 ستاره

به گزارش مجله رویگری، هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Luxury Belek) یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر آنتالیا است که خدمات و امکاناتی با کیفیت را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، این هتل با ارائه امکانات گسترده و منحصر به فرد که به طور خاص برای بچه ها طراحی شده است، دارای دو مینی کلوب برای بچه ها بین 4 تا 12 سال و یک شهربازی می باشد و می تواند یکی از خاص ترین اقامتگاه هایی باشد که هر فردی می تواند آن را تجربه نماید. یک سرزمین عجایب هیجان انگیز که دارای پارک های آبی متنوع و امکانات تفریحی فراوان است در هتل تعبیه شده که یکی از مکان های رؤیایی و محبوب برای همه بچه ها به شمار میاید.

معرفی کامل هتل گرانادا لاکچری آنتالیا ، 5 ستاره

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از خبرنگاران اینجا کلیک کنید.

مینی کلوپ هایی که در این هتل واقع شده اند مجهز به انواع بازی های رومیزی، فعالیت های خلاقانه روزانه و بعلاوه پارک های آبی هستند که در ساعات خاصی از روز در اختیار مهمانان قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین خدماتی که هتل گرانادا در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، خدمات نگهداری از بچه ها می باشد و در صورتی که احتیاج به این خدمات داشته باشید می توانید به راحتی درخواست دهید و با پرداخت هزینه از آن برخوردار شوید. تخت نوزاد، وان حمام کودک و جایگاه غذاخوری از جمله امکاناتی هستند که به صورت رایگان به همه ساکنین ارائه می شوند. از دیگر امکانات و خدمات مربوط به بچه ها می توان به گرم کن شیشه شیر و مخلوط کن ها اشاره نمود.

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

همه اتاق های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا مجهز به تهویه مطبوع هستند که در کنار امکاناتی مانند تلویزیون، صندوق امانات و مینی بار نوشیدنی به مهمانان ارائه می شوند، با اقامت در این هتل می توانید از هوای خنک مدیترانه در بالکن لذت ببرید و برای صرف یک غذای لذیذ و خوش طعم در سفر دل انگیز خود به شهر آنتالیا از غذاهای لذیذ رستوران هتل بهره ببرید. این هتل دارای یک رستوران با منوی آلاکارت و بوفه است که بسیاری از مهمانان و ساکنین از غذاها و نوشیدنی های آن رضایت داشته و لذت می برند. بعلاوه، برای آن که خستگی یک روز هیجان انگیز را از تن بیرون کنید، بار نوشیدنی هتل با نوشیدنی های گوارا و خوش طعم از شما پذیرایی خواهد نمود. یک اسنک بار نیز برای صرف میان وعده های متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

شما می توانید با اقامت در این هتل لوکس از امکانات پارکینگ اختصاصی به صورت رایگان استفاده نمایید و بعلاوه وای فای رایگان با سرعت بالا در همه بخش های هتل در دسترس می باشد. یکی از مجذوب نماینده ترین بخش های اقامت در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا امکان استفاده از شاتل به ساحل خصوصی این هتل است که هتل های معدودی در آنتالیا این خدمات را ارائه می دهند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه آنتالیا است که 34 کیلومتر با هتل فاصله دارد و در این هتل انواع مختلفی از خودروها وجود داشته که می توانید آن ها را کرایه نموده و برای گشت و گذار در شهر استفاده نمایید، بعلاوه در صورت احتیاج این فرصت را دارید تا از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده نمایید.

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا از 15 ژوئیه 2016 پذیرای مهمانان سراسر دنیا می باشد و به عنوان یکی از مفرح ترین و خاص ترین هتل های ترکیه شناخته می گردد، بنابراین در صورتی که می خواهید یک اقامت رویایی و منحصر به فرد را در سفر خود به آنتالیا تجربه نمایید، در ادامه این راهنما همراه خبرنگاران باشید.

خدمات رفاهی هتل گرانادا لاکچری آنتالیا | Granada Luxury Belek

غذاهای لذیذ بین المللی و اصیل ترکیه ای را در یک فضای دیدنی در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تجربه نمایید. این اقامتگاه دارای یک غذاخوری است که در آن وعده های غذایی مناسب برای بچه ها و بعلاوه منوهای رژیمی با آیتم های غذایی ویژه برای مهمانان سرو می شوند، صبحانه شما در اتاق برایتان سرو شده و می توانید از نوشیدنی ها و خوراکی های بار نوشیدنی و اسنک بار هتل نیز لذت ببرید. وجود یک پارکینگ اختصاصی و ایمن یکی از ویژگی های مهم این هتل به شمار می آید و از طرفی اگر قصد استفاده از سرویس حمل و نقل را داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه اضافه از این سرویس بهره مند شوید. میز تور و تبدیل ارز نیز از جمله خدماتی هستند که می توانید در کنار پذیرش 24 ساعته از آن ها بهره مند شوید.

خدمات تفریحی هتل گرانادا بسیار متعدد هستند، چرا که این هتل دارای یک کانسپت مخصوص برای بچه ها است و از همین رو در قسمت های مختلف آن با امکاناتی مانند وسایل بازی بچه ها در فضای باز، منطقه بازی سرپوشیده و بازی های رومیزی و پازل رو به رو خواهید شد و خدمات نگهداری از بچه ها نیز در همه ساعات در دسترس مهمانان خواهد بود. یکی از جنبه های مثبت هتل گرانادا لاکچری آنتالیا خدمات نظافت روزانه هتل می باشد و بعلاوه مهمانانی که در طول اقامت خود احتیاج به وسایلی مانند سرویس اتو و خشک شویی داشته باشند، این امکان را دارند تا با پرداخت هزینه های اضافه از این امکانات بهره مند شوند.

اگر نمی توانید از کار خود بگذرید و به سفر بروید، هتل گرانادا این فرصت را برای شما فراهم نموده تا بتوانید در فضاهای خصوصی، جلسات و ضیافت های کاری خود را برگزار نمایید و بعلاوه از فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه های اضافه استفاده نمایید. این هتل دارای صندوق امانات برای همه مهمانان بوده و فضاهایی مانند آرایشگاه، اتاق ها مخصوص برای افراد سیگاری و یک مینی مارکت مجهز در محل نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. تحویل مواد غذایی به درب اتاق هر مهمان امکان پذیر بوده و سیستم تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش در همه منطقه ها موجود می باشد.

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Luxury Belek) مهمانان معلول خود را از یاد نبرده و امکانات کاملی را برای این مهمانان فراهم نموده است، از جمله آن ها می توان به سرویس اتاق ویژه، سینک حمام پایین، توالت با ریل دستگیره و فضاهایی با قابلیت دسترسی با ویلچر اشاره کنیم. همه کارکنان و مسئولین در این هتل مجلل با زبان هایی از جمله آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنا هستند تا بتوانند ارتباط موثری را با مهمانان برقرار نمایند.

امکانات تفریحی هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

از امکانات تفریحی هیجان انگیز و منحصر به فرد هتل گرانادا نمی توان به راحتی گذشت! چرا که این هتل لوکس 5 ستاره دارای مراکز تفریحی و تفریح بسیاری است که برای استفاده از همه آن ها باید چند روز را کنار بگذارید. در این هتل انواع متعددی از استخرهای سرپوشیده و روباز در اختیار مهمانان قرار گرفته می شوند و ساکنین هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده نموده و لذت ببرند. استخرها برای همه سنین بوده و در تمامی سال باز می باشند. حوله استخر، جایگاه های آفتاب گیر یا ساحلی، بار نوشیدنی مجهز با نوشیدنی های لذت بخش و گوارا در کنار همه استخرهای هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. برای بچه ها نیز اسباب بازی ها و وسایل تفریحی در استخرها وجود دارد و می توانید در زیر چترهای آفتاب گیر کنار استخر از یک روز مفرح و شاد لذت ببرید.

برای افرادی که حتی در سفر نیز سلامتی و تندرستی خود را از یاد نمی برند، امکاناتی مبتنی بر کلاس های تناسب اندام، کلاس ها یوگا و باشگاه ورزشی به همراه مربیان شخصی حرفه ای در نظر گرفته شده است. به علاوه همه این ها، سالن اسپای هتل نیز یکی از مجذوب نمایندهیت های آن به شمار می آید. در این سالن انواع خدماتی که فکرش را بکنید در اختیار شما قرار خواهد گرفت! از جمله این خدمات می توان به نور درمانی، پوشش و اسکراب بدن، درمان های بدن، رنگ کردن و اصلاح مو، مانیکور، درمان های مو، خدمات آرایش، خدمات اپیلاسیون، درمان های صورت و خدمات زیبایی اشاره نمود.

تفریحات آبی هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

سرسره آبی هتل یکی از اصلی ترین مجذوب نمایندهیت های این مکان به شمار می آید! در این مجموعه حمام عمومی، جکوزی، مرکز آبگرم، سونا، خدمات ماساژ و مرکز تناسب اندام وجود دارد و بعضی از این خدمات با احتساب هزینه های اضافه به مهمانان عرضه می شوند. در قسمت بیرونی هتل، فضای باز موجود است و می توانید از تراس اتاق نیز لذت ببرید. منطقه ساحلی خصوصی برای مهمانان در نظر گرفته شده است و تفریحاتی مانند ایروبیک، پخش زنده رویدادهای ورزشی، اجرای موسیقی های زنده، برگزاری شام با کانسپت خاص و تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی تنها بخشی از خدمات مفرح و بی نظیر هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Luxury Belek) به شمار می آیند. علاقه مندان به هنر و سینما هم این فرصت را دارند تا از گالری های هنری و سینمای مجموعه بازدید نمایند و پس از کسب تجربه ای غنی زمان خود را در ساحل نزدیک به هتل سپری نمایند.

با پرداخت هزینه این امکان را خواهید داشت تا از تجهیزات بدمینتون، تجهیزات تنیس، پارک آبی، باشگاه بچه ها و امکانات ورزش های آبی در محل هم بهره مند شوید و یا حتی از مجموعه گلف و غواصی که خارج از هتل در نظر گرفته شده است، نهایت لذت را ببرید. بولینگ، دوچرخه سواری، قایقرانی، دارت، کارائوکه، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی بچه ها، اتاق بازی، زمین گلف (در 3 کیلومتری) و زمین تنیس نیز سایر فضاهای مجهز این هتل 5 ستاره می باشند که می توانید در طول اقامت خود از آن ها استفاده نمایید.

رستوران های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا | Granada Luxury Belek

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا در کل دارای یک رستوران اصلی است که در آن غذاهای بین المللی و ترکی با دستور پخت اصیل برای مهمانان سرو می شوند. این رستوران دارای منوی بوفه و à la carte است که می توانید برای صرف صبحانه، ناهار و شام به آن مراجعه نمایید.

امکانات اتاق های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا

این هتل لوکس و 5 ستاره علاوه بر همه امکانات و خدمات منحصر به فردی که به مهمانان خود ارائه می دهد، مجموعه 908 اتاق را نیز در اختیار مهمانان قرار داده است که دارای امکانات با کیفیت فراوانی می باشند. اتاق های این هتل در انواع اتاق های استاندارد، دلوکس، خانوادگی و دلوکس خانوادگی، اتاق های کانکت روم، اتاق های پرنسس، اتاق های کینگ سوئیت و کینگ لاکچری می باشند و بعلاوه بعضی از اتاق ها دارای امکاناتی برای مهمانان معلول هستند. آسانسور برای دسترسی به طبقات بالا موجود بوده و جکوزی، سونا، اتاق پرو و کمد لباس برای مهمانان فراهم شده اند.

بسیاری از اتاق ها در ابعاد بزرگ با یک بالکن و نمای استخر و محوطه مجموعه بوده و امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام آبگرم، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، دیوارهای عایق صدا، تراس، قهوه ساز، سونا، مینی بار نوشیدنی، وای فای و پارکینگ رایگان در همه اتاق ها موجود می باشد. حمام ها دارای بسیاری از لوازم ضروری و رفاهی مانند لوازم بهداشتی رایگان، لباس حمام، توالت، حوله، دمپایی، سشوار، توالت اضافی و دستمال توالت بوده تا اقامت برای ساکنین راحت تر و آرامش بخش باشد.

تهویه مطبوع، صندوق امانات، وسایل اتو، کتری برقی، کاناپه، میز کار، تلفن، پخش نماینده دی وی دی، سی دی پلیر، سوکت نزدیک تخت، جالباسی و قفسه خشک کن لباس از جمله ویژگی هایی هستند که برای ساکنین در نظر گرفته شده اند. بعضی از اتاق ها دارای مبل تخت خواب شو بوده و باید در نظر داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع می باشد.

انواع اتاق های هتل Granada Luxury Belek

  • اتاق خانوادگی : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بوده و پذیرای 4 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 5 مهمان می باشد.
  • ویلا گرانادا با استخر اختصاصی : این ویلا دارای 3 اتاق خواب می باشد که هر کدام از آن ها به ترتیب 2 تخت یک نفره، 1 تخت دونفره بزرگ و 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 7 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 8 مهمان می باشد.
  • اتاق سرزمین عجایب : این اتاق دارای 1 تخت دو نفره 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت لوکس کینگ : این سوئیت دارای 2 اتاق می باشد که به صورت اتاق نشیمن با 1 مبل تختخواب شو و اتاق خواب با 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 3 مهمان می باشد.
  • اتاق اکونومی دو نفره : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 3 مهمان می باشد.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای استخر : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 3 مهمان می باشد.
  • خانه های مالدیو (فقط بزرگ سالان) : این اتاق دارای 1 تخت دونفره بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال می باشد
  • اتاق خانوادگی Lake House : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بوده و پذیرای 4 مهمان می باشد.
  • اتاق سه تخته استاندارد با نمای مجموعه : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق سه تخته استاندارد با نمای استخر : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 3 مهمان می باشد.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای مجموعه : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 4 مهمان می باشد.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای استخر : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو بوده و پذیرای 2 مهمان بزرگ سال و مجموعاً 4 مهمان می باشد.
  • اتاق دولوکس : این اتاق دارای 1 تخت دونفره بوده و پذیرای 2 مهمان می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا

اگرچه اقامت در این هتل باعث می گردد که دیگر دلتان نخواهد از آن خارج شوید و بخواهید تمام زمانتان را به تفریحات هیجان انگیز و لذت بخش آن بگذرانید، اما مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که بازدید از آن ها می تواند تجربه ای فراموش نشدنی از سفر به آنتالیا را برای شما رقم بزند؛ از جمله این مکان ها می توان به زمین گلف مونتگومری واقع در 0.8 کیلومتری و آمفی تئاتر آسپندوس در 12.5 کیلومتری اشاره نمود. ساحل عمومی سریک بلک تنها 2.1 کیلومتر از هتل فاصله داشته و ساحل بوگاز کنت نیز در 3.7 کیلومتری قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا نیز در حدود 24.6 کیلومتر با شما فاصله خواهد داشت. در ادامه فاصله بعضی از جاذبه های هتل Granada Luxury Belek را با تاکسی خدمت شما گردآوری نموده ایم:

  • زمین گلف مونتگومری : 8 دقیقه
  • زمین گلف فالدو کورنلیا گلف : 4 دقیقه
  • باشگاه گلف گلوریا : 5 دقیقه
  • باغ صبر : 10 دقیقه
  • پارک موضوعی سرزمین افسانه ها : 12 دقیقه
  • باشگاه گلف کایا ایگلز : 13 دقیقه
  • باشگاه گلف کاریا : 11 دقیقه
  • باشگاه گلف آنتالیا : 16 دقیقه
  • باشگاه ملی گلف : 13 دقیقه
  • آسپندوس : 22 دقیقه
  • آمفی تئاتر آسپندوس : 21 دقیقه
  • ساحل عمومی سریک بلک : 5 دقیقه
  • ساحل بوگازکنت : 10 دقیقه
  • ساحل کادریه : 13 دقیقه
  • ساحل دنیزکنت : 32 دقیقه
  • فرودگاه آنتالیا : 32 دقیقه
  • آیا هتل گرانادا لاکچری آنتالیا دارای جکوزی برای مهمانان می باشد؟

بله، در این هتل امکانات جکوزی موجود می باشد.

  • آیا هتل گرانادا لاکچری آنتالیا دارای رستوران در محل است؟

بلـه این هتل دارای یک رستوران به سبک آلاکارته و بوفه می باشد.

  • آیا هتل گرانادا لاکچری آنتالیا مکان خوبی برای اقامت خانواده ها است؟

بله، این هتل به علت فراهم کردن امکانات تفریحی بسیار برای بچه ها و بزرگسالان در بین خانواده ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • چگونه می توانم از نزدیک ترین فرودگاه به هتل گرانادا لاکچری آنتالیا بروم؟

از نزدیک ترین فرودگاه، می توانید با تاکسی 30 دقیقه ای به هتل برسید.

  • چه اتاق هایی در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا برای رزرو وجود دارد؟

شما می توانید انواع اتاق ها اعم از سوئیت، اتاق های 2 و یا چند نفره را در این هتل رزرو نمایید.

  • ساعت ورود و خروج به هتل چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج تا ساعت 12:00 است.

  • هزینه اقامت در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا چقدر است؟

هزینه رزرو اتاق ها بسته به ویژگی های اتاق و تعداد مهمانان متغیر خواهد بود.

  • فاصله هتل گرانادا لاکچری آنتالیا تا مرکز بلک چقدر است؟

این هتل در حدود 12 کیلومتر از مرکز بلک فاصله دارد.

نتیجه گیری

هتل گرانادا لاکچری آنتالیا (Granada Luxury Belek) یکی از برترین اقامتگاه های خانوادگی در شهر آنتالیا می باشد که دارای مهیج ترین مراکز رفاهی و تفریحی است و شما می توانید با بچه ها خود از امکانات بسیار این هتل لذت ببرید و تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای خود ثبت کنید. هتل های شهر آنتالیا در کلاس های متفاوت مالی بوده و امکانات و خدمات متنوعی دارند؛ برای آن که بتوانید برترین هتل را برای اقامت خود در سفر به آنتالیا انتخاب نمایید می توانید اطلاعات مورد احتیاج خود را از راهنماهای سایت خبرنگاران دریافت نموده و سفری مطمئن و بدون دردسری را داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2027

به "معرفی کامل هتل گرانادا لاکچری آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کامل هتل گرانادا لاکچری آنتالیا ، 5 ستاره" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل گرانادا لاکچری آنتالیا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید