رونمایی جیسون موموا از لباس نو آکوامن

به گزارش مجله رویگری، جیسون موموا که برای بازی در فیلم نو آکوامن انتخاب شده، از لباس نوش برای این نقش رونمایی کرد.

رونمایی جیسون موموا از لباس نو آکوامن

به گزارش خبرنگار به نقل از هالیوود ریپورتر، جیسون موموا روز گذشته با انتشار اولین تصویر از دنباله فیلم سینمایی آکوامن هواداران این فیلم را امیدوار کرد. آکوامن و قلمرو گمشده جدیدترین اثر ابرقهرمانی شرکت دی سی است.

این تصویر به وسیله جیمز وان، کارگردان این فیلم سینمایی هم منتشر شد. این کارگردان متذکر شد که دیوید لسلی نویسنده فیلم، از ظاهر شخصیت آکوامن در دهه 80 الهام گرفته و لباس فعلی هم بر همین اساس ساخته شده است.

آکوامن و قلمرو گمشده برای اکران در تاریخ 16 دسامبر 2020 تنظیم شده است. این دنباله محصول کمپانی دی سی است که برادران وارنر هم اکران جهانی آن را بر عهده گرفته و جیسون موموا در آن به اسم شخصیت اصلی بازی می نماید. قسمت اول این فیلم سینمایی در سال 2018 منتشر شد و پس از موفقیت در گیشه ساخت قسمت دوم آن هم خیلی زود چراغ سبز گرفت.

انتظار می رود در آینده هم فیلم های دیگری با موضوع شخصیت آکوامن ساخته گردد. آکوامن 1 در حال حاضر با بیش از یک میلیارد دلار، پرفروش ترین فیلمی است که بر اساس شخصیت های ابرقهرمانی دی سی ساخته شده است. دنباله آن هم برای سینمارو ها و صاحبان سینما یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2022 است.

علاوه بر موموا، آمبر هرد، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین دوم و دولف لاندگرن در آکوامن 2 بازی می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1680

به "رونمایی جیسون موموا از لباس نو آکوامن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی جیسون موموا از لباس نو آکوامن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید