زنجان به قطب گردشگری غذا تبدیل می گردد

به گزارش مجله رویگری، مدیر بخش کشاورزی و گردشگری سازمان اکو گفت: امیدواریم با کوشش مردم و مسئولان زنجان را به قطب گردشگری غذا در سطح بین المللی و منطقه تبدیل کنیم.

زنجان به قطب گردشگری غذا تبدیل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، ممدوح اونال امشب در آیین اختتامیه جشنواره غذای اکو- جاده ابرشیم گفت: ما شاهد برگزاری موفقیت آمیز دومین جشنواره بین المللی غذای اکو- جاده ابریشم در شهر تاریخی زنجان بودیم.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان زنجان میهمان نوازی عالی خود از شرکت نمایندگان و بازدیدنمایندگان جشنواره را به نمایش گذاشتند، توضیح داد: من مطمئن هستم با تلاش و تلاش روزافزون مردم و مسئولان این شهر به قطب گردشگری غذا در سطح بین المللی و منطقه اکو تبدیل می گردد.

مدیر بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری سازمان اکو ابراز کرد: این جشنواره با تقویت صلح و دوستی ملت ها از یک سو و گردشگری غذا از سوی دیگر چشم ها را به سوی شهر زنجان کشانده است.

وی اعلام کرد: امیدواریم به زودی در شهر زنجان رستوران ها و هتل ها غذاهای بین المللی را سرو نمایند و رستوران های بین المللی به تعداد شعبه های خود در این شهر بیافزایند.

اونال از مسئولان سازمان میراث فرهنگی، شهرداری، مسئولان برگزاری و شرکت نمایندگان در جشنواره و مردم شهر تاریخی زنجان قدردانی کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 629

به "زنجان به قطب گردشگری غذا تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان به قطب گردشگری غذا تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید