زیباترین شهرهای ژاپن

به گزارش مجله رویگری، کشور ژاپن شاید به ظاهر کشور کوچکی باشد ولی دارای منظره ها طبیعی بسیار زیبا است و سواحل رویایی و منحصربه فردی دارد. این منظره ها زیبا را با ساختمان های دوران امپراتوری اِدو، معابد مجذوب کننده و زیارتگاه های بزرگ ترکیب کنید و نتیجه را که بسیار فوق العاده است در برابر دیدگان خود تجسم کنید. اگر شما هم جذب این همه زیبایی شده اید و می خواهید با زیباترین شهرهای ژاپن آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین شهرهای ژاپن

زیباترین شهرهای ژاپن

هیدا-تاکایاما

این شهر به علت وجود معابد زیبا و زیارتگاه های متعدد و ساختمان های قرن هیجدهمی خود به کیوتوی کوچک معروف است. فرهنگ و جذابیت تمدن کهن ژاپنی در این شهر محصور با کوه های هیدا به وضوح نمایان است. شما می توانید منظره ها زیبایی از مغازه های کنار رودخانه، فروشگاه های سنتی و بازارهای محلی را از فراز این کوه ها تماشا کنید. قلب تاریخ این شهر خیابان سان-ماچی است که دارای ساختمان های چوبی قدیمی است که در ورودی آن ها پرده های نورِن (پارچه سنتی ژاپنی) نصب شده است. این خیابان های باریک دارای کانال های آب کوچکی هستند که امروزه نیز در برخی اوقات برای شستن لباس و یا پارو کردن برف زمستانی (طبق سنت قدیمی) استفاده می شوند.

کاروایزاوا

یکی از زیباترین شهرهای ژاپن، بندری زیبا در میان رشته کوه های آساما، یکی از فعال ترین آتشفشان های هونشو است. اگر با قطار سریع السیر از توکیو به این شهر بروید تنها یک ساعت طول می کشد تا به آن برسید. امپراتور آکیهیتو همسر خود را در سال 1957 میلادی در این شهر دیدار کرد و همین سبب شده است که این شهر به عنوان شهری رومانتیک شناخته گردد. شهر کاروایزاوا مکان مناسبی برای پیاده روی و قرارهای عاشقانه است و شما می توانید از حمام های آبگرم و جنگل پرندگان وحشی، که دارای بیش از 60 گونه پرندگان است تماشا کنید. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

اوتارو

این شهر یکی از بنادر مهم ماهیگیری ژاپن است و می توانید از طعم بی نظیر غذاهای دریایی در اینجا لذت ببرید. در این شهر کانالی وجود دارد که از میان انبارهای قدیمی گذر می نماید و در زمان فستیوال های زمستانی چراغانی می گردد و مملوء از جمعیت است و گردشگر های بسیاری به این منطقه می آیند.

نارا

این شهر که تقریبا هفتاد سال مرکز ژاپن بوده است و بسیاری از میراث جهانی یونسکو در آن قرار گرفته است یکی از تاریخی ترین و زیباترین شهرهای ژاپن است. این شهر حدودا یک ساعت یا کیوتو و اوساکا فاصله دارد و دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که در پارک نارا قرار دارند. علاوه بر وجود معابد زیبا این پارک دارای گوزن های زیبایی است که آزادانه در آن زندگی می نمایند. معبد تودایجی که ساختمانی چوبی دارد نیز در این پارک است و بزرگ ترین مجسمه برنزی بودا در آن وجود دارد.

ماگومه

این شهر در گذشته استراحتگاهی برای مسافرانی بوده است که بین توکیو و کیوتو سفر می کردند. خیابان های اصلی شهر سنگفرش هستند و ساختمان های قدیمی زیادی در آن به چشم می خورد. علت اصلی سفر به این شهر قدم زدن در جاده ناکاسندو است. این جاده از میان جنگل ها و مزارع و آبشارهای زیبا عبور می نماید و در نهایت به شهر زیبای تسوماگو ختم می گردد. در تمام طول جهت تابلوهایی به زبان انگلیسی وجود دارد و اتوبوس هایی در این جهت به شما سرویس دهی می نمایند. جاذبه های کیوتو

کانازاوا

در این شهر خیابان های باریک و محله های قدیمی وجود دارد و دارای معابد بسیار زیبایی است. در شهر کانازاوا باغ معروف کنروکوئن وجود دارد که یکی از زیباترین باغ های ژاپنی است. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی شهری مدرن است که دارای رستوران ها و بوتیک های فوق العاده است.

هاکونه

در صد کیلومتری توکیو شهر هاکونه وجود دارد. این شهر کوه ها، جاده های پیاده روی و دریاچه های بسیار زیبایی دارد که یکی از معروف ترین آن ها دریاچه آشینوکو است که از آنجا کوه فوجی و دروازه توری دیده می شوند. حمام های آبگرم و هتل های سنتی این شهر بسیار معروف هستند.

کاگوشیما

این شهر دارای خیابان های عریض و درختان نخل و گل های فراوان است. آب وهوای معتدل و گیاهان فوق العاده این شهر سبب شده اند که این شهر خواهر شهر ناپل در جنوب ایتالیا باشد. فعالیت آتشفشان ساکوراجیما باعث می گردد که این شهر هر از گاهی با لایه ای از خاکستر سفید پوشانده گردد. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

فورانو

این شهر کوچک در مرکز هوکایدو قرار گرفته است و به علت منظره ها بی نظیر کشت زارهایش معروفیت یافته است. ماه جولای محبوب ترین ماه برای بازدید از زیباترین شهرهای ژاپن است زیرا در این زمان شهر با شکوفه های گل آراسته می گردد و دریایی از سنبل های بنفش را می توانید ببینید.

کاماکورا

این شهر که اغلب به آن کیوتوی غرب ژاپن نیز می گویند دارای معابد بودایی و زیارتگاه های شینتوی بسیاری است. منظره ها طبیعی این شهر بسیار تماشای هستند و تپه های آن مکان مناسبی برای پیاده روی است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1793

به "زیباترین شهرهای ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید