ساخت 160 هزار واحد مسکونی محرومان تا 2 سال آینده

به گزارش مجله رویگری، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان حضرت امام از ساخت 160 هزار واحد مسکونی برای محرومان تا دو سال آینده اطلاع داد.

ساخت 160 هزار واحد مسکونی محرومان تا 2 سال آینده

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، امیرحسین مدنی با بیان اینکه ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در حوزه ساخت مسکن برنامه وسیعی را برای دو سال آینده در نظر گرفته است اضافه نمود: ساخت 160 هزار واحد مسکونی در ستاد در حال پیگیری است.

وی گفت: در بخش مرکز عمران ستاد اجرائی فرمان حضرت امام، ساخت 110 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در قالب مسکن ملی در حال پیگیری است.

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه زمین بسیاری از این واحد های مسکونی اختصاص یافته است اضافه نمود: مردم به وسیله سامانه های وزارت راه نام نویسی نموده اند و کار ساخت آن شروع شده است.

آقای مدنی گفت: بنیاد برکت در بخش مسکن محرومان و مستضعفان، ساخت 48 هزار واحد در دستور کار است که ظرف 2 سال آینده تحویل خانواده های واجد شرایط خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن تا کنون اضافه نمود: در بخش مسکن محرومان، خانواده های دارای دو معلول و مسکن سیل زدگان سال 98، تفاهم نامه هایی با بنیاد مسکن منعقد شد که در بخش خانه های سیل زدگان با یاری سایر نهاد ها به ویژه بنیاد مسکن، 10 هزار واحد را تکمیل و تحویل دادیم.

وی اضافه نمود: در بخش مسکن دو معلول هم تفاهم نامه سه جانبه ای میان بنیاد برکت، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی منعقد شد که 3500 واحد مسکونی برای خانوده های دارای دو معلول ساخته و تحویل شد.

آقای مدنی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش مسکن محرومان با یاری کمیته امداد و سایر نهاد ها، گفت: سال جاری در مجموع 14 هزار واحد مسکونی ساخته و یا تعمیر و تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اعتبار در نظر گرفته شده برای مسکن محرومان، مسکن خانوار های دچار حوادث طبیعی و خانواده های دارای دو معلول به وسیله بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در سال 99 را حدود 105 میلیارد تومان گفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1444

به "ساخت 160 هزار واحد مسکونی محرومان تا 2 سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 160 هزار واحد مسکونی محرومان تا 2 سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید