سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است

به گزارش مجله رویگری، معاون نظارت و امور منطقه ها سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد تخلف بعضی از رانندگان مبنی بر سوار کردن چهار مسافر توضیحاتی را ارائه کرد.

سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است

امیر هنجن در تبادل نظر با ایسنا، با بیان این که براساس شیوه نامه های ستاد مبارزه با کرونا و دستورالعمل های ابلاغی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها الزامی است، گفت: برهمین اساس معین شده که در تاکسی های ون به جای 10 مسافر، هفت مسافر و در سواری های تاکسی به جای چهار مسافر، سه مسافر سوار شوند.

وی با بیان این که این مصوبه هنوز لغو نشده و رانندگان موظف هستند که آن را رعایت نمایند، اظهار کرد: اگر شهروندان شاهد هستند که رانندگان تاکسی این مصوبه را رعایت ننموده و چهار مسافر سوار می نمایند پلاک خودرو را در تماس با سامانه 1888 اعلام نموده تا موضوع در هیات انضباطی آنالیز گردد.

وی با بیان این که با توجه به سویه تازه امیکرون حتما باید فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها رعایت گردد، توضیح داد: اگر رانندگان این موضوع را رعایت ننموده و چهار مسافر سوار می نمایند و کرایه بیشتر که برای سوارکردن سه مسافر است را نیز دریافت می نمایند اشتباه در اشتباه است و در صورت رویت عوامل گشت نظارت با رانندگان برخورد می گردد و مسافران می توانند موضوع را به سامانه 1888 اطلاع دهند تا با آن برخورد گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1888

به "سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوار کردن 4 مسافر و اخذ کرایه 3 مسافر تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید