شرکت های دانش بنیان کیفیت آب شرب استان مرکزی را ارتقا می دهند

به گزارش مجله رویگری، امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست و معاونت هماهنگی امور عمرانی استان مرکزی گامی برای ارتقای کیفیت آب شرب با استفاده از فناوری های نوین است.

شرکت های دانش بنیان کیفیت آب شرب استان مرکزی را ارتقا می دهند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت هماهنگی امور عمرانی استان مرکزی (استانداری) و شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی امضاء شد تا گامی برای ارتقای کیفیت آب شرب با استفاده از فناوری های نوین باشد.

با امضای این تفاهم نامه توسعه و به کارگیری فناوری های جدید برای برطرف مشکل کیفی آب شرب و بهداشتی مردم با مشارکت شرکت های دانش بنیان سرعت می گیرد.

همچنین گسترش استفاده از فناوری های نوین برای تامین و تصفیه آب شرب و بهداشتی با نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه آب برای حذف کدورت، نیترات و سایر آلاینده ها با همکاری و حمایت ستاد، استانداری و آبفا یکی از موضوعاتی است که در این تفاهم نامه همکاری مشترک دنبال می گردد.

البته حمایت از شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی برای ساخت، راه اندازی و بهره برداری سامانه ها با این اقدام دنبال می گردد تا شاهد ارتقاء کیفی آب شرب و بهداشتی در استان مرکزی باشیم.

در این راستا رسوخ، نفوذ و بومی سازی فناوری های حذف آلاینده ها با استفاده از فناوری های نو برای تصفیه آب ها با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان امری مهم است که با امضای این تفاهم نامه همکاری دنبال می گردد.

این تفاهم نامه به امضای نادر قلی ابراهیمی دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط­زیست معاونت علمی و فناوری ریاست­جمهوری، یوسف عرفانی­نسب مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان مرکزی (آبفا) و مهدی زندوکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی (استانداری) رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 649

به "شرکت های دانش بنیان کیفیت آب شرب استان مرکزی را ارتقا می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان کیفیت آب شرب استان مرکزی را ارتقا می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید