دلیل ترافیک سنگین بزرگراه مدرس و آفریقا چه بود؟

به گزارش مجله رویگری، تهران (پانا) - رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی یکدستگاه کامیونت در جهت شمال به جنوب خیابان آفریقا روبروی ارمغان و از ترافیک ایجاد شده به خاطر این خرابی اطلاع داد.

دلیل ترافیک سنگین بزرگراه مدرس و آفریقا چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید رنجبر گفت: ساعت 08:30 صبح امروز در جهت شمال به جنوب خیابان آفریقا روبروی ارمغان، نقص فنی یک دستگاه کامیونت و توقف آن در لاین میانی این محل، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده شد.

وی گفت: بلافاصله عوامل منطقه 3 پلیس راهور در محل حضور یافتند و با هماهنگی های به عمل آمده و آمدن جرثقیل سنگین و انجام اقدامات اولیه این کامیونت از وسط راه به کنار خیابان و سپس به تعمیرگاه منتقل شد.

رنجبر ادامه داد: به همین دلیل ترافیک به وجود آمده در این جهت باعث شد بار ترافیکی ایجاد شده به صورت مقطعی در محدوده بزرگراه مدرس و خیابان آفریقا افزایش یابد و رانندگان در این جهت مدت بیشتری را در ترافیک بمانند.

وی از رانندگان حمل و نقل عمومی خواست به دلیل اهمیت کار آنها، حتما قبل از حرکت و روشن کردن خودرو نسبت به رفع کردن معایب خودروی خود و حتی خودروهای سازمانی و اتوبوس ها اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1606

به "دلیل ترافیک سنگین بزرگراه مدرس و آفریقا چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل ترافیک سنگین بزرگراه مدرس و آفریقا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید