فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود، یک فصل دیگر قرارداد دارم

به گزارش مجله رویگری، میلاد فخرالدینی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد کمترین حق این تیم در فصل گذشته فوتبال ایران دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی بوده است.

فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود، یک فصل دیگر قرارداد دارم

میلاد فخرالدینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص عملکرد تراکتور در فصل گذشته گفت: تراکتور در فصل گذشته تیم خوبی داشت و قهرمانی در جام حذفی هم کمترین حق ما بود. تراکتور حتی در لیگ برتر هم می توانست قهرمان گردد، ولی به هرحال در بعضی از بازی ها بدشانسی آوردیم و بعضی اتفاقات دست به دست هم داد که از قهرمانی دور شدیم. با این حال قهرمانی در جام حذفی باعث شد تا طرفداران و مردم آذربایجان شاد شوند و این قهرمانی خیلی شیرین بود.

وی درباره انتخاب سرمربی تراکتور و اینکه قرار است چه کسی راهنمایی این تیم تبریزی را بر عهده بگیرد، خاطر نشان کرد: فعلاً چیزی تعیین نیست و من هم در این زمینه چیز زیادی نمی دانم. طبیعتاً باشگاه گزینه های خودش را دارد و امیدوارم سرمربی هر چه زودتر انتخاب گردد.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به شرایطش برای فصل بعد و اینکه آیا قرار است در تراکتور بماند یا خیر، توضیح داد: طبیعتاً شرایط بیشتر بازیکنان بعد از انتخاب سرمربی تعیین خواهد شد. من یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم و شاد می شوم که در این تیم بمانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1114

به "فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود، یک فصل دیگر قرارداد دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود، یک فصل دیگر قرارداد دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید