قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می رساند؟

به گزارش مجله رویگری، باشگاه منچستریونایتد با شرکت آلمانی فراوری کننده نرم افزار Team Viewer قرارداد 235 میلیون پوندی بسته است تا از فصل آینده نام این شرکت را روی پیراهن های خود تبلیغ کند.

قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می رساند؟

در حال حاضر برند اتومبیل شورولت به عنوان اسپانسر پیراهن شیاطین سرخ شناخته می گردد. این شرکت آمریکایی که سال 2014 همکاری خود را با منچستریونایتد شروع کرد، تا فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

قرارداد Team Viewer با منچستری ها 5 سال است و به این ترتیب این شرکت آلمانی تا سال 2026 ، سالانه نزدیک به 50 میلیون پوند به باشگاه انگلیسی خواهد پرداخت.

طبق اعلام سایت باشگاه منچستریونایتد این عظیمترین قرارداد تاریخ است که برای خرید حق تبلیغ روی پیراهن یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس منعقد می گردد و با رکوردی که باشگاه بارسلونا برای عقد قرارداد با اسپانسر فعلی اش شرکت ژاپنی راکوتن بست برابری می نماید.

TeamViewer پس از شارپ، وودافون، AIG، AON و شورولت ششمین اسپانسر عظیم پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد خواهد بود. نام این شرکت اما تنها روی پیراهن اصلی منچستری ها درج خواهد شد و گویا باشگاه انگلیسی در صدد پیدا کردن یک اسپانسر برای البسه تمرینی خود نیز هست.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1488

به "قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می رساند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد جدید چقدر سود به منچستریونایتد می رساند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید