لیگ ملت های اروپا، شکست اسپانیا مقابل شاگردان شوچنکو، تساوی پُرگل آلمان مقابل سوئیس

به گزارش مجله رویگری، تیم ملی فوتبال اسپانیا پیروز نشد رکورد شکست ناپذیری های خود در بازی های مختلف را تداوم بخشد و در کیف مقابل تیم ملی اوکراین تسلیم شد.

لیگ ملت های اروپا، شکست اسپانیا مقابل شاگردان شوچنکو، تساوی پُرگل آلمان مقابل سوئیس

با ما سفر کنید و با تورهای تابستانی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم از مسابقات لیگ ملت های اروپا سه شنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی، آلمان در خانه خود مقابل سوئیس به تساوی پُرگل 3 - 3 رسید.

مانشافت در ابتدای این مسابقه با گل های ماریو گاورانوویچ در دقیقه 5 و رمو فرولر در دقیقه 28 از سوئیس عقب افتاد، اما در دقایق 28 و 55 به ترتیب توسط تیمو ورنر و کای هاورتز به گل رسید و بازی را مساوی کرد. شاگردان ولادمیر پتکوویچ در دقیقه 57 مجدداً توسط گاورانوویچ به گل رسیدند، اما سرژ گنبری در دقیقه 60 گل تساوی را به ثمر رساند تا آلمان با این یک امتیاز، در صندلی دوم جدول گروه چهارم از لیگ D باقی بماند.

فابین شار از تیم سوئیس در دقیقه 4+90 از زمین مسابقه اخراج شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در دیگر ملاقات این گروه، اوکراین در استادیوم المپیک شهر کیف میزبان اسپانیا بود که با تنها گل ویکتور تسیگانکوف در دقیقه 76، از سد لاروخا گذشت و تعداد بازی های متوالی بدون شکست اسپانیا در عدد 15 باقی ماند. شاگردان آندری شوچنکو با وجود این پیروزی، هم امتیاز با آلمان (شش امتیاز) و به خاطر شکست در ملاقات رو در رو مقابل این تیم، در رتبه سوم جدول باقی ماندند و اسپانیا با هفت امتیاز، همچنان در صدر جدول گروه ایستاد.

در دیگر بازی های این رقابت ها، لوکزامبورگ در گروه اول از لیگ C میهمان مونته نگرو بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. لوکزامبورگ با این پیروزی همانند مونته نگرو 9 امتیازی شد، اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به حریف امشب خود، در رده دوم جدول ماندنی شد.

جزایر فارو هم با شکست 2 بر صفر آندورا، همچنان در صدر جدول گروه اول از لیگ D ایستاد و آندورا از انتهای جدول تکان نخورد. در گروه دوم از لیگ D هم لیختن اشتاین مقابل سن مارینو به تساوی بدون گل رسید.

سایر ملاقاتهای هفته چهارم لیگ ملت های اروپا، امشب (چهارشنبه) برگزار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1154

به "لیگ ملت های اروپا، شکست اسپانیا مقابل شاگردان شوچنکو، تساوی پُرگل آلمان مقابل سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، شکست اسپانیا مقابل شاگردان شوچنکو، تساوی پُرگل آلمان مقابل سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید