مانور منطقه ای جمعیت هلال احمر شمال کشور در گلستان برگزار گردید

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: هدف از اجرای مانور زلزله و فعالیت تیم های RDH، تمرین و محک زدن امکانات و بالا بردن توان نیروها در زمان بحران های احتمالی است.

مانور منطقه ای جمعیت هلال احمر شمال کشور در گلستان برگزار گردید

محمد علی هروی با بیان اینکه این مانور در روستاهای بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس برگزار گردید، اضافه نمود: جستجو و نجات مصدومین، ارائه یاری های اولیه، انتقال مصدومین به سامانه RDH برپا شده در منطقه مانور از جمله بخش های مختلف مانور امداد و نجات در گلستان بود.

وی اضافه نمود: اقداماتی از قبیل تریاژ، اقدامات اولیه پزشکی با حضور پزشک عمومی، جراح، بیهوشی و تکنسین اتاق عمل (اعضاء تیم RDH) در این مانور انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان توضیح داد: هدف از اجرای مانور امداد و نجات در کنار مانور بهداشت و درمان، هماهنگی بیشتر در زمان مانور است تا در زمان بحران بهترین خدمات با بیشترین هماهنگی به حادثه دیدگان ارائه گردد.

هروی خاطر نشان کرد: در ادامه اجرای مانور امدادونجات با رویکرد زلزله، تیم های بهداشت و درمان اضطراری، مانور را با انتقال مصدومین فرضی به بیمارستان سیار سریع الاستقرار و انجام اقدامات درمانی ادامه دادند.

وی گفت: بیمارستان سریع الاستقرار مانور منطقه ای تیم های بهداشت و درمان اضطراری در گلستان، با بخش هایی اعم از تریاژ، CPR، پانسمان، اتاق عمل جراحی و تخت های بستری مستقر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 95

به "مانور منطقه ای جمعیت هلال احمر شمال کشور در گلستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور منطقه ای جمعیت هلال احمر شمال کشور در گلستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید