مدال آوران گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی چین تایپه تجلیل شدند

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: با حضور جامعه ورزش گیلان از مدال آوران و مربیان گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی 2015 چین تایپه در استادیوم شهید عضدی رشت تجلیل به عمل آمد.

مدال آوران گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی چین تایپه تجلیل شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، از مدال آوران و مربیان گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی و پاراتکواندو آسیا 2015 چین تایپه در استادیوم شهید عضدی رشت ظهر امروز با حضور حسن بالو معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، مسئولان ورزش استان و شهرستان، محمود باقری رئیس هیئت تکواندو گیلان و خانواده بزرگ ورزش تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان گیلان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش قهرمانی، گفت: ورزشکاران گیلانی در عرصه های مختلف ورزشی افتخار آفرین هستند و این استاد قهرمانان و مربیان به نامی را به ورزش کشور معرفی نموده است.

حسن بالو با اشاره به اینکه ورزش تکواندو یکی از رشته های افتخار آفرین برای استان است، اضافه نمود: گیلان در رشته های مختلف رزمی یکی از مهمترین ظرفیت های کشور محسوب می گردد.

بنابراین گزارش، تکواندوکاران گیلانی در این مسابقات دو نشان طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند، در نخستین دوره مسابقات تکواندو آسیایی در رده سنی نونهالان دختر مبینانژاد از گیلان در وزن منهای 37 کیلوگرم نشان طلا کسب کرد.

در مسابقات آسیایی در رده سنی نوجوانان زهرا شجاعی راد از گیلان نشان نقره وزن منهای 63 کیلوگرم را برگردن آویخت و در نخستین دوره مسابقات پاراتکواندو آسیا مهدی پوررهنما در وزن منهای 75 کیلوگرم مدال طلا را از آن خود کرد.

سیده ندا رستاد به عنوان مربی تیم ملی نونهالان و نیلوفر صفریان به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان دختر از گیلان در مسابقات آسیایی چین تایپه کار راهنمایی ورزشکاران را بر عهده داشتند.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 522

به "مدال آوران گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی چین تایپه تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال آوران گیلانی تیم ملی تکواندو در مسابقات آسیایی چین تایپه تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید