ورود تیم ملی والیبال امیدهای هشت کشور آسیایی به اردبیل

به گزارش مجله رویگری، رئیس هیات والیبال استان اردبیل گفت: تاکنون تیم ملی والیبال امید کشورهای پاکستان، ازبکستان ، تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا برای شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر وارد اردبیل شده اند.

ورود تیم ملی والیبال امیدهای هشت کشور آسیایی به اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرنگاران منطقه اردبیل ، نادر فلاحی در حاشیه ورود تیم های ملی والیبال امیدهای آسیا در فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در روزهای گذشته تیم ملی امیدهای ازبکستان، پاکستان، ایران وارد استان شده بودند که امروز هم کشورهای تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد استان اردبیل شدند بطوریکه این تیم ها به محل اسکان خود در هتل لاله و رضوان سرعین راهنمایی می شوند.

به گفته وی همه تمهیدات لازم برای رفت و آمد تیم ها اندیشیده شده و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد. سه تیم باقیمانده چین، قزاقستان و ژاپن نیز در روزهای آینده به وسیله فرودگاه اردبیل وارد این استان خواهند شد.

فلاحی با اشاره به اینکه اولین تمرین مشترک تیم های ملی ایران و ازبکستان در استادیوم رضازاده اردبیل دیروز برگزار گردید، افزود: تیم ها بعد از استراحت در سالن شش هزار نفری رضازاده و سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی تمرین خواهند کرد تا با آمادگی کامل درمسابقات شرکت نمایند.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل یادآور شد نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در استادیوم رضازاده اردبیل در مقابل تیم ملی والیبال پاکستان برگزار خواهد شد.

دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر ، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه آینده با شرکت 11 تیم در اردبیل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 392

به "ورود تیم ملی والیبال امیدهای هشت کشور آسیایی به اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تیم ملی والیبال امیدهای هشت کشور آسیایی به اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید