مدال طلا بر گردن امیرمحمد بخشی درخشید، بابالو به مدال برنز رسید

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، روز سوم از یازدهمین دوره این رقابتها به مبارزات اوزان 52- و 55- کیلوگرم دختران، 59- و 63- کیلوگرم پسران اختصاص داشت که امیرمحمد بخشی پیروز به کسب مدال طلا و مبینا بابالو پیروز به کسب مدال برنز شدند.

مدال طلا بر گردن امیرمحمد بخشی درخشید، بابالو به مدال برنز رسید

بخشی در وزن 63- کیلوگرم پس از استراحت در دورنخست، در سه مبارزه متوالی ادگاراس ابروماوسیوس از لیتوانی را 14 بر یک، بدر آچاب از بلژیک را 6 بر 4 و یو پارک جین از کره جنوبی را 12 بر 6 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله 11 بر 8 فرهاد کویرات از ترکیه را از پیش رو برداشت و ره دیدار نهایی راه یافت.

بخشی در فینال هم برابر نیکیتا پوشانکو از روسیه 4 بر صفر صاحب پیروزی شد و به نشان طلا دست پیدا کرد. این اولین طلای تیم ایران در بخش پسرانبود.

مبینا بابالو نماینده تیمر دختران کشورمان در وزن 55- کیلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست، جولانتا تراویدا از لیتوانی را 3 بر صفر، ماریا آرسناگلو از یونان را در راند طلایی و آنا ماریا آنتونیو از قبرس را 9 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل کریستینا بروس از کرواسی شکست خورد و برنز گرفت.

مبینا شاکری در وزن 52- کیلوگرم بعد از فزونی 3 بر صفر مقابلآنا دیزانن از کرواسی، 5 بر 4 نتیجه را بهکاساندرا گرلن از فیلیپین واگذار کرد و حذف شد.

محمدرضا جمشیدی هم در وزن 59- کیلوگرم مارکوس واسیلیوس از لیتوانی را 15 بر 3 و تادی پریک از اسلوونی را 8بر 3 شکست داد ولی در پیکار با کریگ ملون از تایلند یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

با احتساب نتایج امروز، برای تیم کشورمان تا کنون مبینانژاد و امیرمحمد بخشی دو مدال طلا، ابراهیم صفری یک مدال نقره، مبینا بابالو و علی باصری دو نشان برنز کسب نموده اند مبینا شاکری، محمدرضا جمشیدی، سیده کوثر حسینی، امیرولی پور، حمیدرضا هادیان،ستاره چابکی و فاطمه جعفری هم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند.

یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی دنیا روز چهارشنبه با حضور 800 تکواندوکار از 102 کشور دنیا در کانادا شروع و تا روز یکشنبه 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 427

به "مدال طلا بر گردن امیرمحمد بخشی درخشید، بابالو به مدال برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال طلا بر گردن امیرمحمد بخشی درخشید، بابالو به مدال برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید