مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو

به گزارش مجله رویگری، لیونل مسی با گلزنی در پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) پاری سن ژرمن برابر لانس نه تنها به تیمش برای ایجاد حاشیه امنیتی 9 امتیازی در صدر جدول در فاصله 8 هفته به خاتمه فصل یاری کرد، بلکه به رکوردی که پیش از این به صورت انحصاری در اختیار کریستیانو رونالدو بود، دست یافت.

مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو

با این گل، فوق ستاره آرژانتینی، شمار گل های خود در لیگ های باشگاهی اروپایی که شامل لالیگا و لوشامپیونه می گردد را به 495 مورد افزایش داد که دقیقاً برابر با گل های رونالدو در لیگ های اروپایی قبل از رفتنش به عربستان سعودی است. به این ترتیب مسی با زدن تنها یک گل دیگر به برترین گلزن تاریخ در 5 لیگ برتر فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.

مسی که این فصل 15 گل در لوشامپیونه زده، در دو فصل حضورش در لیگ فصل 21 گل زده و آنها را به 474 گلش در لالیگا به همراه بارسلونا افزود. در همین حال 495 گل رونالدو در لیگ های اروپایی شامل 84 گل در دوره اول حضورش در منچستریونایتد، 311 گل در رئال مادرید، 81 گل در یوونتوس و 19 گل در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد می گردد.

این در حالی است که مسی تنها یک هفته قبل، یکی دیگر از رکوردهای رونالدو را شکسته بود. مسی هفته گذشته شمار گل هایش در تمام مسابقات باشگاهی (شامل لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان، سوپرجام های داخلی و اروپایی و جام جهانی باشگاه ها) را به 702 مورد رساند و گل او به لانس هفتصدوسومین گل باشگاهی اش محسوب می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2129

به "مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید