معروف: خوش شانس نبودیم، ولی راضی هستیم، تیم ملی والیبال خیلی خسته است

به گزارش مجله رویگری، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برای پیروز شدن مقابل تیم ملی ایتالیا به اندازه کافی خوش شانس نبودیم، ولی از کوشش خود راضی هستیم.

معروف: خوش شانس نبودیم، ولی راضی هستیم، تیم ملی والیبال خیلی خسته است

به گزارش خبرنگاران، سعید معروف درباره شکست 3 بر 2 یارانش مقابل ایتالیا در جام جهانی 2019 گفت: فکر می کنم هر تماشاگری که در سالن بود از دیدن این بازی لذت برد چون هر دو تیم برای هر امتیاز جنگیدند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: روز عجیبی در ورزش ما بود چون ایتالیا در ست دوم، شانس پیروز شدن را داشت ولی این شانس را از دست داد و ما نیز در ست سوم می توانستیم برنده شویم و بازی را به سود خود تمام کنیم ولی این طور نشد.

وی گفت: تیم ایتالیا بعد از ست دوم، آغاز به زدن سرویس های قدرتمندی کرد و در مقابل دریافت های بهتری نسبت به ست های اول و دوم داشت. چیز دیگری برای گفتن نیست جز اینکه مبارزه خوبی را شاهد بودیم.

معروف در خاتمه گفت: دیدار با ایتالیا، دهمین بازی ما در جام جهانی بود. ما خیلی خسته هستیم و بازیکنان زیادی هم روی نیمکت ما نیستند که به تیم یاری نمایند. برای ما مهم بود که همه کوشش خود را به کار ببندیم. ما برای پیروز شدن به اندازه کافی خوش شانس نبودیم ولی از کوشش خود راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 421

به "معروف: خوش شانس نبودیم، ولی راضی هستیم، تیم ملی والیبال خیلی خسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: خوش شانس نبودیم، ولی راضی هستیم، تیم ملی والیبال خیلی خسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید