داورزنی: کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا بود

به گزارش مجله رویگری، رئیس فدراسیون والیبال گفت: زمانی که کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا و ایتالیا بود ولی اصرار داشت که با کادر فنی خودش کار کند.

داورزنی: کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا بود

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره حضور رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: زمانی که ولاسکو در ایران بود از چند مربی به عنوان کسانی که مورد تأیید او هستند، نام می برد ولی برای ما مهم این بود که مربی مورد نظرمان بتواند نظم و دیسیپلین را علاوه بر بار فنی به تیم منتقل کند.

وی ادامه داد: لوزانو چهار سال سرمربی تیم ملی لهستان بود و تیم حاضر و آماده ای را به مربی بعدی خود یعنی آناستازی تحویل داد. من زمانی که ولاسکو را هم به ایران آوردم، خیلی ها می گفتند که او در چند سال گذشته به هیچ افتخاری نرسیده است ولی وقتی او به ایران آمد، عوامل موفقیت این مربی آماده بود و تیم ایران پیشرفت زیادی کرد. این شرایط در مورد لوزانو هم صدق می نماید.

رئیس فدراسیون والیبال درباره پاداش ملی پوشان شرح داد: خوشبختانه همه تعهدات وزارت ورزش به بازیکنان پیش از اعزام به جام جهانی 2015 ژاپن پرداخت شد. لوزانو و سیچلو نیز حدود 25 روز دیگر در تهران خواهند بود تا ضمن نهایی کردن قرارداد، برنامه روزشماری را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنیم.

داورزنی در مورد اشتباه بودن انتخاب کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: نمی توان به این باره فقط با بله یا خیر پاسخ داد.کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا و ایتالیا بود ولی اصرار زیادی داشت که با کادر فنی خودش کار کند که البته توانایی زیادی نداشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 580

به "داورزنی: کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید